Lekker stabiel temperatuurtje .. kan er dus ook weinig over zeggen. Hoe was het de vorige cyclus? Ik heb het maar 1x gehad dat in 1 cyclus de temperatuur stabiel was en geleidelijk omhoog ging etc..
1e ronde tempen, dus kan je geen antwoord geven biancs dacht laat ik ook eens tempen om te kijken vraag me alleen af of de temp gaat zakken of stijgen naar mate mijn ei nadert of dat het 1 rechte lijn blijft tot die springt
Gebruik je ovulatietesten? Dat is misschien wle handig bij zo'n constante temperatuur. En ik zou bij je volgende cyclus overstappen op een thermometer met 2 decimalen. Dat is in jouw geval erg handig.
is al erg genoeg dat ik aan het tempen ben geslagen, stond niet in de planning en het woord ovu test wil ik niet eens in mijn mond nemen die komen er hier niet in (nog niet) mag ik vragen waarom je er 1 met 2 decimalen aanraad? puur vanwege de stabiele temp of heeft dat ergens anders mee te maken?
So, dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stabiel........je zou inderdaad bijna gaan denken dat je thermometer kapot is.......je tempt wel hoe het hoort? Wat die doet voor je ei weet ik natuurlijk niet, maar na je ei moet je in ieder geval gaan stijgen. Maar dat wist je zelf natuurlijk ook al. Vind dit wel heel apart. Ach ja wat maakt het uit als je op het eind van de maand zwanger blijkt te zijn......ik duim in ieder geval voor je!!!
Omdat je met 2 decimalen beter de verschillen per dag ziet. Stel dat jouw lijstje als volgt is: 36,74; 36,74; 36,74 en 36,65. Dat zie je op jouw lijstje geen verschil, terwijl er een mogelijke eisprong zichtbaar is door een dip. Daar kun je dan op anticiperen. Anders zie je het pas bij de stijging op de dag erna en ben je te laat.
Heerlijk stabiele temp... ik zou er blij mee zijn. Maar wellicht dat een meter met 2 decimalen beter bij jou past hierdoor. Toch zou ik deze lijst dan wel afmaken met je huidige thermometer, omdat elke meter wat af kan wijken van elkaar.
@esther, ja temp netjes zoals het hoort, standaard elke ochtend om half 8 staat mijn wekkertje, dacht ook dat hij kapot was maar heb hem gisteren getest op dochterlief en eergisteren mezelf getempt in de avond en toen was er wel duidelijk een andere temp te zien op het beeldschermpje, dus vol overtuiging kan ik zeggen dat alles oke is @babke, dank je voor de tip, ga ik zeker meenemen naar een eventuele volgende ronde @sandana, ben er ook wel blij mee hoor, als ik soms kaartjes zie hier zou ik helemaal gek worden van al die schommelingen ik maak hem netjes af deze ronde we zullen zien
Kwam eens even kijken naar je temp.......moest toch stiekem glimlachen toen ik je kaartje opende. Begin het bijna knap te vinden hahaha
Haha mijn 1e reactie was HUH? Ik ben helemaal niet voor een thermometer met 2 decimalen omdat ik denk dat ze schijnprecisie geven, maar in jouw situatie vind ik het wel een goede suggestie van Babke
Schijnprecisie? Wat bedoel je daarmee? Want ik zou zeggen dat je dat evt net zo goed kunt zeggen van ééntje met 1 decimaal.
Schijnprecisie: alsof iets met een bepaalde nauwkeurigheid gemeten wordt dat eigenlijk niet kan. Net zoiets als je iemand lengte in meters weergeeft met 3 cijfers achter de komma. Een nauwkeurigheid dat nergens op slaat in die situatie. Ik denk dat als je 1x omdraait die 2e decimaal al veranderd. Maar bij TS is het zo stabiel, dan zou je eens kunnen kijken naar een thermometer met 2 decimalen
Ik kwam ook eens even spieken, dat is idd wel extreem stabiel, mijne springt vrolijk op en neer, ben benieuwd wat jouw temp doet na eisprong!