Geen positieve Ovu-test, wel temperatuurstijging ??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ikke29, Jul 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    @Ikke, op basis van je kaartje zou ik denken dat je ei zeker geweest is. Heb je wel geklust? Zo ja, dan zit je wel goed hoor.

2. Ikke29

Ikke29 Lid

Jun 12, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geklust hebben we wel, die kans wil ik niet laten schieten.. Maar aangezien ik geen positieve test heb gehad en geen vruchtbaar slijm denk ik dat ik geen eisprong heb gehad.. Maar temperatuur steeg wel dus ja beetje verwarrend allemaal..

3. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je ei ook al geweest is. Je kunt ovuleren zonder vruchtbaar slijm en bij sommige vrouwen duurt de LH piek maar heel kort, dus die kun je gemist hebben.

De temperatuursverhoging na ovulatie komt doordat het gele lichaam progesteron aanmaakt. Daar gaat je lichaamstemperatuur van omhoog. Als je sus geen ei hebt gehad, dan ook geen progesteron en geen hogere temperatuur. Temperatuur is dus lijdend.

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Slik je eventueel Etos Multi zwanger worden? Een multivitamine is volgens mij sowieso goed, maar ik heb bij mezelf gemeld dat mijn vruchtbaarslijm meer wordt met deze multivitamine dan met bijvoorbeeld davitamon.

5. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    En ikke hoe is je temp nu?
    Mijne is vanmorgen weer 0,4 punt gedaald. Dus ik denk dat de stijging bij mij door mijn verkoudheid kwam. Vanmiddag na werk weer een ovutestje doen. In mijn temp is nog steeds geen ei te ontdekken. Ondertussen klussen we vrolijk door. Over 11 dagen is mijn nod al. Uitgaande van mij altijd regelmatige cyclus.

Ik slik trouwens de etos pillen.

6. Ikke29

Ikke29 Lid

Jun 12, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen 36.7 getempt. Dus 0,3 gedaald. Nu weer pijn bij eierstokken.. Ik slik de vitamines van gravitamon.

7. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik weet (nog) niks van temperaturen maar heb deze maand ook problemen met de zwanger & kids testjes! Lijkt niet donkerder te worden.. Heel vreemd dat meer daar last van hebben.

8. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Ikke: jouw temp is dus ook aan het dalen. Vreemd he. Wanneer is jouw NOD?

@Isabel Olivia Dit is de eerste keer met die testjes, dus ik zou het niet weten. Heb geen referentiekader, sorry.

Net nog even een ovutestje gedaan en er verscheen nu echt helemaal niks meer op de controlestreep na. :(

9. Ikke29

Ikke29 Lid

Jun 12, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is 11 augustus.

10. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn nod is ook 11 augustus. Ik verwacht er deze ronde niks van omdat ik niet weet of mijn ei geweest is.
    Gister was de ovutest omo wit en vanochtend steeg mijn temp weer na de daling van gisteren.
    Vandaag test ik niet want ben niet echt in de gelegenheid.

11. Ikke29

Ikke29 Lid

Jun 12, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn temp is ook weer gestegen vanmorgen nu was hij weer 36.9. Ik houd het testen ook voor gezien de rest van deze cyclus

Share This Page