Hoi even een vraagje zoals jullie kunnen zien in mijn handtekening staat daar mijn FF kaartje nu is mijn vraag op 7DPO is mijn temp naar beneden gegaan en daarna terug omhoog zou dat een innestelingsdip kunnen zijn? Zoja wanneer zou ik dan positief kunnen testen?
Op 7 dpo zou dat heel goed kunnen. Echter kan je dat natuurlijk alleen maar achteraf bevestigen. Soms duidt zo'n dip op zwangerschap, soms ook niet. Je temp gaat inderdaad daarna weer mooi onhoog. Als 7 dpo je innesteling was, zou je misschien 4 dagen hierna positief kunnen testen. Beter is natuurlijk te wachten tot je NOD, maar ik weet hoe moeilijk dat is. Voel je al wat en wanneer ben je van plan te testen?
soms heb ik wat steekjes links in mijn lies ma voor de rest voel ik niet echt iets. wanneer ik ga testen weet ik nog niet heb geen test meer in huis dus moet er nog gaan halen ben heel benieuwd naar morgen wat mijn temp dan gaat doen dan is het 4 dagen na de dip
Ja het zou een innestelingsdip kunnen zijn. Ik weet niet of de innesteling bepalend is voor wanneer je kunt testen. Volgens mij moet je gewoon 10 tot 14 dpo aanhouden...
Oh wat is je temperatuurstijging spannend! Mijn gok is ook dat het een innestelingsdip is. Verder kan ik er niet veel zinnigs over zeggen... Afwachten of testen...
Ziet er mooi uit. 7DPO kan goed een innesteling zijn. Maar ik zou wachten tot je NOD om te testen, hoe moeilijk dat ook is.
hhm idd mooi! maar blijf wel met je voetjes op de grond he?! kijk maar naar mijn kaartje! zag er mooi uit,maar toch ongi... hoop voor jou natuurlijk van niet he,maar laat je gewoon niet meeslepen door het kaartje.
Dat ziet er inderdaad niet goed uit ben ik bang. Nu heb ik vaker kaartjes voorbij zien komen waarbij ze toch zwanger bleken ondanks zo'n daling. Echter is het bij mij altijd een voorbode van mijn menstruatie. Jammer zeg!
Tja niks aan te doen dan hè op naar de volgende ronde dan maar weer. Als hij morgen nog meer zakt dan weet ik dat het mijn regels zijn! Ik temp altijd om 4.30 want dan moet ik opstaan om te gaan werken ma vandaag had ik om 4.30 getempt en was hij 36.8 en dacht ga terug slapen en heb tot 8 uur geslapen en had dan weer getempt en toen was hij 37.2 maar ja dit mag ik niet aanhouden
Ik wil best een gokje wagen. Ik zit er wel eens naast, maar meestal herken ik de zwangere kaartjes wel. Ik denk dat er wel iets gaande is. Maar zoals de rest al zegt. Beide benen op de grond en testen
Dan zal je er bij mij langs zitten denk ik heb een test gedaan ma ik zie wel een heeeeeeel licht streepje is niet eens op foto te krijgen dus ik beschouw hem als negatief en dan zal mijn ongi er wel aan komen
Je zit pas 12 dpo, je moet pas 14 dpo testen joh. En zelfs dan kun je nog negatief testen. Zolang je niet menstrueert heb je hoop toch? Positief denken, wie weet helpt het En je lf is nu al langer dan de vorige keer. Dat lijkt me sowieso al positief.
Ik weet het niet hoop er niet te veel op anders is de teleurstelling veelte groot en bij mijn twee andere zwangerschappen ( uiteindelijk wel miskramen uitgedraaid) teste ik nu ook al positief