beetje gek vraag je, maar rook jij gekke geurtje in je zwanger schap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    even uit nieuwsgierig heid deze vraag :D

denk dat het misschien iets medische is,

maar okey vraag het gewoon. ik heb al zins mijn eisprong een vreemde geur in mijn neus hangen.. dacht eerst dat het mijn huis was maar na grondig schoon maken bleek dat het niet te zijn en ruik die vieze geur ook buiten mijn huis, heb mijn man even mij laten ruiken ihihiih of ik het niet was maar nee hoor.

hebben een van jullie hier ervaring mee ,, ?? of gehad in de zwanger schap ??

bel zo wie zo morgen even mijn arts
    xx:D

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii heeii, ik had in mijn zwangerschap wel dat ik verschrikkelijk misselijk werd van gebakken vlees haha, Maar ik denk dat het iets te vroeg is om dat al te hebben net na je eisprong, ma goed het kan natuurlijk altijd hihi ieder lichaam is anders he;)
    SUcces idd geval en ik duim voor je dat het raak is!!!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had ook alleen dat ik vlees heel erg vond stinken, over het algemeen een vieze geur ruiken is volgens mijn geen symptoom, maar ik zal voor je duimen!

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik rook alles heel sterk en rook ook dingen die anderen niet roken. Vond de lucht van de koelkast bijvoorbeeld heel erg (en dat was niet omdat er iets aan het rotten was). Rook niet de hele dag dezelfde geur.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik wel, en ook al heel snel. Geloof in week 5, dat ik de straat in fietste en een gekke geur opmerkte. Nooit geweten wat het was, en na de zwangerschap was het over.

Ook geuren die ik anders normaal vond, die tijdens de zwangerschap veel te heftig waren. Vooral zalm, stond zowat te kokhalzen..

Maar dat was dus niet direct na de eisprong, een week of 2-3 later

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    dank dames voor jullie antwoorden

ach ja we zien wel :) zou leuk zijn als het raak mocht zijn. vorige maand was het even raak geweest voor mijn nod een licht positief testje maar helaas niet geworden..

loop bij het ziekenhuis dus ze hebben het gelijk even getest voor mij en ze zagen nog rest hcg.. zou het erg bijzonder vinden aangezien ik 2 en halve maand geleden ben geopereerd aan mijn koppie ,, drilll drill in mijn hoofd ( goed aardige tumor ) daarom denk ik dat het misschien een holte ontsteking is. dus dat wordt weer eens langs mijn arts :( heb wel eerder een holte onsteking gehad en toen had ik dit niet vandaar de vraag :D

duimen maar ;) dat het van een bevrucht eitje komt. en anders op naar volgende maand.

xx

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé Bolly,

ja hoor hier ook beide keren een sterke reuk. Ik weet alleen niet of het al na de eisprong was. Het was wel beide keren voor de zwangerschapstest. En het werd alleen maar erger. Ik duim voor je!

Jeetje zeg een tumor uit je hoofd gehaald. Das eng! Ben je nog in behandeling (als chemo of bestralen?)? Als je een holteontsteking hebt, ruik je toch niks?

8. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik weet van mijn 2ling zus toen ze zwanger was ook haar hele huis vond stinken! ze poetse elke dat en nog vond ze het vies had hele dag deur open staan om de stank weg te halen maar ja wij roken allemaal niks lag toch echt aan haar haha

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

oo nee gelukkig geen chemo of bestraling meer mijn tumor zat in een kapsel bij de hypofyse en oog zenuwen dus hij heeft alles weg kunnen halen en omdat hij goed aardig is hoef je geen chemo daar na.. heb nog wel de kans dat hij terug komt,, met of zonder zwanger schap ( soms groeien dit soort tumoren sneller als je zwanger bent ) duimen maar dat hij nooit meer terug komt, ik wil het nooit meer meemaken.

heb het vandaag weer heel sterk wordt niet goed van geur en wordt met vlagen sterker ,, ben er een beetje burp misselijk van :(

ga maar weer schoon maken en de beddengoed vervangen en was doen want uhggg doe alles om het beter te maken.. en ja ramen wijd open :D of op het balkon hangen doe ik ook wel even puur om de harde wind te voelen en die gore geur even uit mijn neus te hebben.

duimen maar een kleine zou voor mij juweel op de kroon zijn en heb het er zelfs voor over dat mijn tumor sneller kan terug kan komen ( kan dan wel weer geopereerd worden gelukkiggggggggggggggggg )

xxx hopelijk vieze geur voor een goed doel hahah

10. Chai

Chai Niet meer actief

Als ik de ijskast open doe begin ik al te kokhalsen, luchtverfrissers maken me helemaal gek.
    Dus ja, ik ruik veel beter haha.. :D
    Zou van mij wel iets minder mogen, snap ook niet waar die super reuk goed voor is.

Liefs

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nieuw soort super power ???,,, super mommy smell :D

12. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hoi hoi,
    ik had en heb in mijn zwangerschappen ook een hele sterke geur...
    zo kon ik op mijn werk ergens 1 klein verrot aardbeitje vinden omdat ik zeker wist dat ik wat rook.
    en ook had ik steeds het idee dat ik stonk omdat ik gewoon een vies geurtje in mijn neus had hangen, maar als er door zo ongeveer 20 mensen is bevestigd dat ik niet stonk weet ik nu zeker dat die geur gewoon in mijn neus hing ;)

13. fafa

fafa Niet meer actief

Is toch logisch? Je moet nu extra uitkijken voor schadelijke bacteriën, schimmels etc (bv op verrot fruit) om je kleintje daartegen te beschermen.

Dus moet je heel goed kunnen ruiken, zodat bij het minste of geringste bederf (waar een volwassen mens misschien prima tegen kan, maar een embryo'tje niet) jij het niet meer in je mond stopt.

Wat is de natuur toch prachtig he? ;)

14. Chai

Chai Niet meer actief

#14 Chai, 31 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2010
    Ik moet zeggen dat ik er nog nooit zo overna heb gedacht.
    Dus het is gewoon anti bedorven eten... haha.. me vriend kwam al met; dat was van vroeger zodat je roofdieren kon ruiken op afstand. :D hahahaaa....

Ik hoor ook veel beter, dat is wel grappig me zintuigen staan echt op scherp.
    Idd zeker grapig hoe de natuur inmekaar zit, dat merk ik vooral nu sinds ik zwanger ben.

15. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey,

Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent maar ik heb momenteel ook een holte-ontsteking en ik ruik de hele dag door, zelfs buiten, ook een vieze lucht. Heb mijn mannetje ook al laten ruiken en die ruikt niks hihi. Zit gewoon bovenin denk ik. Hopelijk gaat het snel over.

Succes en ik duim voor je hoor.

16. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey dames,

hihih nou ja die geur is en zo nu en dan nog .. echt soms misselijk makend,, moet soms twee keer goed slikken wilt er niets uit mijn maag ontspringen naar boven toe (burppp ) heb namelijk ook vlagen van misselijk heid,, of en daar van komt ??? tja weet het niet meer moet maar gewoon lekker wachten :D

heb al eerder holte ontsteking gehad en dit lijkt er totaal niet op :(

dus ja wacht gewoon lekker af ,ik weet volgende week dinsdag meer :D

nou geur ze dames ihihihih

Deel Deze Pagina