Ik heb weer nieuwe ovutesten besteld bij babyboomshop, nu zijn dit andere testen. Heeft iemand ervaring/fotoserie van de nieuwe ovutesten? Er staat nu een plaatje van een baby op.
Oe nee, geen ervaring mee, vraag me af of je de vorige hebt gebruikt en wat je ervaringen daarmee zijn? Mijn testen van MatCare bleven maar geen 2 gekleurde zelfde strepen aangeven??!
Bij mij worden de ovutesten nooit knalpositief maar bij de vorige babyboomtesten zag ik normaal geen 2e streep en voor mijn eisprong licht 2e streepje. Nu zie ik bij de nieuwe al een vaag streepje maar omdat het andere testen zijn weet ik niet zo goed waar ik aan toe ben. Jouw eisprong kan nog komen, blijven doortesten en hopen dat je een duidelijke streep krijgt.
Nou dat is het hem juist Heb hele duidelijke tweede strepen gehad! Alleen de teststreep bleef gewoon lichter! (zie foto). En nu is mijn teststreep echt HEEL licht, dus heb het idee dat die testen echt niet knallen bij mij (net als bij jou). En dat ik dus toch vruchtbaar ben geweest? Denk dat me eisprong al is geweest vandaag Krampen enzow... Nahjah heb vanaf zaterdag elke dag geklust, behalve gisteren...
Ik heb de babyboomshop testen ook gebruikt. Zowel de oude als de nieuwe. Mijn teststreep werd bij beide nooit donkerder dan de controlestreep. Hij bleef altijd iets lichter. Alleen bij mijn zw.schap was ie wel heel donker. Bij m'n eisprong niet. De nieuwe zijn voor mijn gevoel vrijwel gelijk. Ik heb die nieuwe eigenlijk maar 1 ronde gebruikt dus kan het niet met zekerheid zeggen.
futuremaman had je bij de nieuwe testen de hele cyclus wel een licht streepje of bleef het wit en hoe had je dat bij de oude testen? maar jij bent zwanger, gefeliciteerd
Ik heb op de ovu.testen altijd een licht 2e streepje. Zowel op de nieuwe als op de oude. Zodra ze bijna net zo donker waren als de controlestreep wist ik dat ie in mijn geval positief was.. En dank je voor de felicitaties het is erg spannend allemaal..
Wat overigens wel een duidelijk verschil bij mij is, is dat de oude ovu.testen dik positief aangeven tijdens deze zwangerschap terwijl de nieuwe testen amper een 2e streepje geven. Er zit dus wel degelijk verschil in de testen..