Zien jullie iets? Zou het na 15 maanden, een MA met 11 weken en een vmk eindelijk raak zijn Zit nu 3 dagen voor NOD met een super regelmatige cyclus van 24 dagen
Ik zie het streepje wel, Hij is alleen niet even dik als de controle streep maar ik weet niet zeker of dat uit maakt. Hopelijk word de test snel duidelijker!
Ik durf echt nog helemaal niet blij te zijn Wil een knaltest Nee...wil 10 verschillende testen met een 2e streep En dan wel een mooie echo Slopend dit weer
Ik zie hem heel duidelijk en vind hem wel dik genoeg. Kleur valt moeilijk te beoordelen, want lichtroze en grijs ligt gewoon docht tegen elkaar aan. Maar ik durf je wel voorzichtig te feliciteren!
Snap je gevoel helemaal.... ik zie wel een mooi streepje meis... maar inderdaad als je een ma en vmk achter de rug hebt kun je nog niet genieten tot je een goede echo hebt! Been there done that... ik duim voor je dat t nu goed mag gaan!
Ik denk het wel, vind m te duidelijk voor een indroger.. Hopelijk snel duidelijker! Als dit een goede streep is, geeft de digitale ook al wel positief
Ik snap je onzekerheid! Zie wel duidelijk een streepje, maar hij is wel raar qua kleur. Morgen of overmorgen nog maar een testje doen. Succes meid!
Nee.....na 15 mnd ben ik wel klaar met sponsor van CB zijn Ik durf er pas na NOD een digitale aan te wagen