Geen positieve ovulatie test ovileap

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door AnoniempjeM, 29 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnoniempjeM

    3 dec 2021
    56
    7
    8
    Hoi hoi

    ik heb vanaf de echo zondag bij de gyno een ovulatie test gedaan omdat iui niet doorging(heb ik Ook een post van openstaan) vanwege 3 eitjes nou ben ik natuurlijk eigenwijs en ben toch maandag dag na de echo gaan klussen, dinsdag niet deed erg zeer dus had gewoon de eisprong weet ik zeker, maar heb maar geen positieve ovulatietast hoe kan dat normaal werken ze altijd? Een andere gyno zei je bent te laat dus zei al dat kn niet want mijn gyno heeft zindag echo gemaakt eitjes waren 20 mm ze gaan alle drie springen zei hij, dus dat was nog niet gebeurd, dus ben optijd met testen dus wist ze het ineens ook niet die assistentezou het toch met die hormonen te maken hebben? Weet echt zeker dat dit mn eisprong was namelijk want normaal voor het gevoel test ik positief maar nu dus niet, iemand ervaring hiermee?gaan vanavond nog ff aan de slag zekerheid baalde van gisteren mja t ging niet deed echt zeer dankjewel alvast
     
  2. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.705
    3.961
    113
    Vrouw
    Ben je niet te laat geweest met ovulatietesten? Die piekt namelijk VOOR je eisprong.
     
  3. AnoniempjeM

    3 dec 2021
    56
    7
    8
    Nee mijn gyno heeft zondag een echo gemaakt waarop duidelijk was dat ik drie eitjes had van 20 mm dus waren ze nog niet gesprongen test al vanaf die dag namelijk , normaal had ik dan de sluit mogen zetten om de eisprong op te wekken en dinsdag ochtend zou de iui zijn, helaas omdat hun vonden dat het teveel eitjes waren geen iui geen spuit gezet wel maandag geklust en vandaag zekerheid weer
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ze kunnen ook teveel doorgroeien en niet springen en dus cystes worden. Heb ik al een keer gehad met clomid helaas. Zonder ovitrelle werd t een cyste grrr
     
  5. AnoniempjeM

    3 dec 2021
    56
    7
    8
    Neee dat meen je niet, wat erg hopen van niet! Ik voelde geloof ik wel echt die eisprong, meestal dag a twee heb ik positieve ovulatietest dan dat gevoel en dan test ik niet meer positief heb dat eens in de gaten gehouden, maar goed zelernweten doen we over twee weken, hopen dat het dus mee gaat vallen
     
  6. AnoniempjeM

    3 dec 2021
    56
    7
    8
    Halen ze die cystes weg dan? En kan je zeker weer maand wachten tot iui? Hoe verliep dat bij jou?
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ging vanzelf weg gelukkig. En t gekke was, ik had dus wél een positieve ovulatietest. Maar was gewoon al te groot geworden om te springen.
    De ronde erop zelfs met cyste gestart met clomid, omdat baarmoederslijmvlies wel dun was weer en de andere eierstok al wat activiteit liet zien. Maar als ik gonal had gespoten werd t wel idd rustmaand. Ik ga om die reden niet op dag 3 al voor de uitgangsecho, maar dag 4. Heeft t lijf wat langer de tijd om eventuele cystes te laten inzakken. Maar goed, op die ene van 5cm na geen cystes meer gehad.
     
  8. AnoniempjeM

    3 dec 2021
    56
    7
    8
    Heel apart! Maar jouw baarmoederslijm was dus wat dun? Goed dat je direct weer starten kon!heb je last gehad van die cystes? En dan Hoef je dus niet over te slaan een maand heel fijn ook! maar die jij gebruikt is anders dan ovileap? Ik zou on de eisprong op te wekken ovitrelle? Is dit het zelfde? K had met de laatste echo mooi opbouwend baarmoederslijm opgeboud al twee laagjes, mja nooit die spuit mogen zetten gek van die testen dan
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd prachtige 3 laags baarmoederslijmvlies van rond de 10mm. Maar met de uitgangsecho moet baarmoederslijmvlies weer dun zijn, anders mag je ook niet starten met hormonen. En dat was gelukkig ook zo met de cyste, want cystes kunnen ook eigen hormonen produceren en cyclus compleet verstoren. Was bij mij niet zo gelukkig.

    Ik gebruik nu gonal f, dat is zelfde als ovaleap. Ovitrelle is wat anders. Dat werkt de eisprong op. Doen ze daar standaard zodra je hormonen gaat spuiten
     
  10. AnoniempjeM

    3 dec 2021
    56
    7
    8
    Wel handig dit om te weten allemaal en gelukkig is het goed verlopen verder bij jehad k al gevraagd hoeveelste ronde je nu zit? ja klopt heb een ovitrelle spuit thuis voor eisprong op de wekken, die heb ik niet-gebruikt nu, ik wist niet dat dat het zelfde was die gonal f.
    Ben benieuwd of ronde twee wel gaat lukken allemaal, d earts zei dat t geld als ronde 1 das wel fijn
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Gonal f = ovaleap :) zelfde type fsh stimulerende medicijn.

    Ik zit nu in ronde 2 met de gonal f :) hopelijk niet al teveel rondes meer, t prikken ging mij deze ronde niet goed af. Leek wel alsof de naaldjes botter waren?
     
  12. AnoniempjeM

    3 dec 2021
    56
    7
    8
    Oww dat is heel gek? Klinkt gek heb je drogere huid misschien? En anders even andere vragen
     

Deel Deze Pagina