Hi Ladies! Deze maand heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van ovulatie testen ivm lange en onregelmatige cyclus. Vandaag zit ik op dag 41 en nog geen positieve ovulatie test gezien... Ik test altijd op hetzelfde tijdstip en vaak zelfs 2x op een dag. Daarbij check ik ook mijn cervixslijm, 1x kon ik er wat draadjes mee trekken maar dat was in de avond ook weer over Mijn langste cyclus tot nu toe was 48 dagen, wat nou als ik geen eisprong heb? Aan de bel trekken bij de dokter? We hebben al een zoontje dus zwanger worden lukt in principe wel! Bedankt alvast voor het mee denken! XXX
Mijn mening is soms mis je je piek , Maar zolang je geen positieve zwangerschapstest heb of menstruatie kan het zijn dat je nog geen eitje heb gehad en gewoon regelmatig blijven testen en vrijen en na een jaar aan de bel trekken , Want al een zoontje hebben zeg niks net als dat er bij andere juist wondere gebeuren .
Ja dat vind ik moeilijk ook met die ovulatie testen.. ben er ook geen fan van om eerlijk te zijn maar je moet wat. We zijn druk zat met ons kleintje dus we hebben echt geen puf en energie om het om de dag of twee dagen te doen en met een lange cyclus is dat ook niet zó lang op te brengen.. Maar besef wel dat ik geluk heb gehad dat ik meteen zwanger was van mijn zoontje!
Wele testjes gebruik je? Misschien dat een ander merk je kan helpen? Ik heb ze destijds besteld bij visionmedicalonline.nl en deze waren duidelijk af te lezen. Ook kan het zijn dat je je piek hebt gemist. Vanaf welke dag na menstruatie ben je begonnen met testen?
Ik gebruik vd Kruidvat en Etos en heb getest na 11 dagen vanaf mijn laatste menstruatie. Heel vroeg al omdat ik écht mijn piek niet wilde missen.. Maar mijn gevoel zegt ook dat ik helemaal geen eisprong heb gehad, zo frustrerend, we zijn nu een half jaar bezig. Bedankt voor de tip betreft de test!
Cyclus van 29-31-44-48 en nu zit ik op dag 41.. heeft het nu nog zin om te klussen/testen? Ik geef geen bv, Ik let ook op mijn voeding zo min mogelijk suiker en gezond eten en regelmatig sporten maar mijn cyclus blijft ondanks dat toch ook lang.
Nee beiden niet, heb een gezond gewicht en geen overbeharing.. jij dacht misschien aan PCOS? Had ik ook al naar gekeken maar dat denk ik niet.. misschien dat ik toch maar naar de dokter ga als ik weer ongesteld wordt
Ik had deze maand ook ovu testen gebruikt en me piek niet kunnen vinden en ben toch zwanger vond het apart haha ik ga ervanuit dat me eisprong erg laat was ik was bij cyclus dag 20 gestopt met testen ik denk dat me piek erna nog is geweest
Ik zou eens ander merk ovulatietesten proberen. Mogelijk een meer gevoelige (zwangerenkids heeft wel gevoelige strips). Ik heb ook eens een maand met kruitvat getest en kreeg ik geen positieve. Was wel zwanger geraakt die maand van mn bbz dus blijkbaar wel een eisprong gehad.
Gefeliciteerd wat super leuk voor je!! Heel apart, zo zie je maar weer dat die ovulatie ook niets zeggen. Had jij ook lange en onregelmatige cyclussen?
Of anders eens gaan tempen om te kijken of er uberhaupt wel een eisprong is maar deze met ovutesten niet op te sporen is
Oh jeetje ik zie je banner, dat is niet makkelijk voor je gegaan maar super fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is!!