Geen positieve ovulatietest opgemerkt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Blonde001, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Betrouwbaarder dan het doen van ovulatietesten ;)
    Uiteraard mits elke dag nauwkeurig volgens de regels uitgevoerd ;)

2. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Toevallig sprak ik laatst iemand die de ei-sprobg had op dag 7. Ik weet het, dst is vroeg, maar je weet nooit..

Succes!

3. Blonde001

Blonde001 Niet meer actief

Én een stuk goedkoper :roflmao: ik zal me daar eens in verdiepen:thumup:

Maar hopelijk is het niet nodig en ben ik stiekem al deze ronde zwanger geraakt, maar daar ga ik niet vanuit!

4. Blonde001

Nou inderdaad. Ons lichaam is geen robot dus het zou zomaar zo kunnen natuurlijk!

5. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Maar dan had je toch allang ongesteld moeten zijn? Als het niet raak is?

6. Blonde001

Mijn langste cyclus is 48 dagen wat ik ooit heb gehad.

Mijn eerste dag van mijjn laatste menstruatie was 23 april en nu nog steeds niets dus het is afwachten..

Ik zou allang al blij zijn als ik een regelmatige cyclus zal hebben :)

7. Lisa280887

Ik bedoel.. als jij op dag 7 je ei al gehad zou hebben had je toch allang ongesteld moeten zijn. Dus je ei kan nu niet zo vroeg geweest zijn. Hoe rot het ook is!

8. Blonde001

Nee dat is ook zo.. als ik weer ongesteld wordt dan ga ik toch maar naar de de dokter toe, want zo kunnen we onze kansen niet benutten en ben erg onzeker geworden door de ovulatie testen

9. Lisa280887

Sorry als ik er overheen gelezen heb maar.. hoelang ben je nu bezig? En hoelang ben je van de AC af? Slikte je de pil? Indien ja, kan het zijn dat je nog flink aan het ontpillen bent.

Over ovulatietesten: probeer eens de dipsticks van bv 2-besure of zwangerenkids. Die kan je online bestellen. Stukken goedkoper en ik vind ze duidelijker dan kv of etos.

Over tempen: zo weer je wel heel zeker wanneer je ei is geweest! Je temp stijgt na je eisprong. Dus vooraf wel goed testen/seks hebben zodat je het niet mist. En indd wat al gezegd is, volgens de regels tempen, anders heeft het geen zin.

10. Blonde001

Geeft niet hoor. Ik ben na mijn zwangerschap niet meer aan de AC gegaan. Van mijn eerste wat ik meteen zwanger na het stoppen met de pil en nu zijn we een half jaar bezig.

En ik vind het niet erg dat het niet meteen raak is maar ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben wat betreft mijn ei en cyclus.. en steeds om de dag of twee dagen klussen met zo’n lange cyclus is gewoon niet vol te houden met een kleintje in huis..

Dus ik ben benieuwd of de dokter daarin iets kan betekenen..

Jij zit in ronde 10 zie ik, van je eerste kindje?

11. Lisa280887

Dan kan je doen indd, even langs de dokter. Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt!

Ja klopt! Helaas nog altijd zonder resultaat. Ik heb inmiddels moeten bloedprikken (al een aantal keer) en vl gaat dinsdag een potje zaad inleveren voor onderzoek. Wij mochten al voor het jaar naar het ziekenhuis omdat vroege overgang in mijn fam zit. Ik ben pas op AMH geprikt, 4 juni krijgen we alle uitslagen.

12. Blonde001

Spannend zeg.. maar was bij jou wel alles goed? Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!
    Hoe ga jij ermee om? Je bent er toch steeds mee bezig lijkt me..

13. Lisa280887

Dat weet ik dus nog niet, aangezien we 4 juni pas alle uitslagen krijgen. Mn andere bloedwaarden waren wel prima, maar dat hoeft niks te zeggen over AMH. Bij mijn zus leek op het eerste gezicht ook alles prima, tot ze haar AMH gingen meten en haar cyclus gingen volgen. Mijn cyclus is overigens nu nog niet gevolgd.

Tsja ik merk dat ik nu wel gespannen word om de uitslag. We hadden 7 mei de afspraak bij fertiliteit dus in totaal moeten we er 4 weken op wachten. Dat is voor een AMH uitslag normaal, die duurt lang. Ik zit nu ook weer op het wachtbankje haha, wat de spanning niet minder maakt:roflmao:

Maar ik probeer nuchter te blijven hoor! En afleiding te zoeken. Ik weet dat als het niet goed zit, wij nog maar aan het begin van alles staan. Er zijn zoveel stellen die zoveel meer ervoor moeten doen dan wij tot nu toe! Ik wacht 4 juni af...natuurlijk zijn er ups en downs, ik denk zelf dat dat heel normaal is.

14. Blonde001

Spannende tijd voor jullie, met vallen en opstaan.. hopelijk heb je snel wat duidelijkheid en kunnen jullie verder worden geholpen.

Zwanger worden is niet zo vanzelfsprekend nee, het is écht een wonder! Ik besef dat ik veel geluk heb gehad dat ik meteen zwanger was van mijn zoontje..

Haha nee de spanning rond nod zal altijd wel blijven denk ik! :D

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben bang dat een tripje huisarts verspilde moeite is.
    Aangezien het de vorige keer in 1x raak was zal de arts zeggen dat je minimaal een jaar zelf moet proberen.

Ik zou toch echt eerst eens gaan tempen of met andere ovutesten gaan proberen om te kijken of je een eisprong hebt en pas over een half jaar de stap naar de huisarts te zetten ;)

Deel Deze Pagina