Hi dames! Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wie heeft vlak voor nod een ovulatietest gedaan? En bij wie was de test negatief en bij wie positief terwijl je wel zwanger was. Liefs!
Ik! Deed de ovulatietest samen met de predictor express en hij knalde! Haha Ik dacht ik wil eens proberen! Helaas geen foto van!
Het is ook te verklaren, de eiwitten in hcg zijn vrijwel identiek aan die van LH hormoon dus vrijwel iedeeeen zal positief testen op een ovulatietest wanneer ze zwanger zijn. Denk dat de score 99% js
Nee hoor, 1,59 voor twee zwangerschaps testen bij de action. Het kan namelijk ook zijn dat je eisprong veel later is en daarom kun je er echt niet van uit gaan dat je zwanger bent als je een positieve ovulatietest hebt vlak voor je vermoedelijke nod. Het zijn leuke experimenten maar ik zou echt de test gebruiken waar ie voor bedoeld is, het opsporen van je LH piek
Volgens mij zijn de ovutesten van de action 2.50 ofzo voor 5 testen. Dan zijn die dus goedkoper. Maar je kan er dus eigenlijk best wel vanuit gaan dat als je geen knalpositieve ovu test hebt je niet zwanger bent. Of dat je in ieder geval wel een zwangerschapstest kan gaan doen Want het lijkt mij toch niet dat een ovutest bijvoorbeeld een week knalpositief blijft van een lhpiek?
Nee je mag daar niet van uit gaan. Er kan een variatie zitten in het eiwit van het hcg waardoor je prima positief test op een zwangerschapstest maar negatief op een ovulatie test Daarnaast kun je wanneer je pcos hebt wel degelijk een week lang LH pieken heb en. Dus doe de testen waar ze coor bedoeld zijn ook al zijn de ovulatie testen inderdaad een paar centen goedkoper .
Hier toevallig 2 keer getest. Bij de zwangerschap van onze dochter was hij hartstikke negatief. Vorige maand was hij knal positief en dit resulteerde in een miskraam. Ik ontkracht de theorie dus weer een beetje Het zegt dus ook nog eens helemaal niks over of het wel een goede zwangerschap is.
Ik had het andersom. 20 maart sloeg de kruidvat 2 voor 5 euro zwangerschap test aan op mijn lh piek. Dat was de reden dat ik dacht zwanger te zijn Maar rest van de testen dagen later negatief . En 27 maart weer positieve testen dus ook zwangerschap testen kunnen positief reageren op lh piek