Geen positieve Ovulatietest toch ei?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Debster84, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden,

Heb even een vraag;

Mijn vorige cyclus was 34-36 dagen dus weet niet wat het nu is....mijn laatste dag van ongi was 2 oktober en ben al vanaf 5 oktober gestart met ovutesten maar tot vandaag nog steeds geen positieve test....maar wel vanaf zaterdag al licht bruinig/roze slijmverlies en gisteren 1 keer "oud bloed" en vandaag weer licht bruin verlies dus duurt nu ook al vanaf zaterdag maar is nog niet me ongie dus wat het dan is?....hoop natuurlijk innesteling maar kan het zo zijn dat je geen positieve ovulatie test krijgt maar wel gewoon je eisprong?

Ik moet zeggen misschien ben ik wel een geval appart wat testen betreft want met me vorige zwangerschap had ik allerlei symptomen die wezen op zwangerschap maar ik kreeg pas met 7 weken een licht vaag 2de streepje maar wel al 7 weken zwanger dus gewoon weinig Hcg, kan dat nu ook met LH?

Heeft iemand hier ervaring mee?
    Dan zou ik het graag horen, zodat ik weet waar ik aan toe ben en ik kan stoppen met die testen haha...

2. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    van welk merk heb je de ovu-testen?! ik heb met sensitest ook aantal keer negatief getest en predictor positief...dussss...wie weet...

3. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ik heb zwanger&kids gehad, babyboomshop en kruidvat....

Deel Deze Pagina