hoi, een vraagje ik was 14 december naar de gyn geweest. ik werd niet ongesteld en had bloed laten prikken. nu werd ik in december toch zomaar ongesteld en de gyn had gekeken met een echo ze zag dat ik een bijna springend ei had. Ongeveer een week later had ik ook wat bruine afscheiding (innesteling??) Maar nu ben ik nog niet ongesteld en geen positieve test. heeft iemand daar ervaring mee?? kan het na de eisprong veel langer duren voor ik ongsteld word??? ook had ik voor mijn vorige ongi dik een week veel pijn in mijn borsten daar heb ik nu ook geen last van. voor ik aan de prikpil ging had ik ook altijd veel last van mijn borsten.
De bruine afscheiding kan ook van je eisprong zijn, als een gyn 'bijna' zegt kan het nog rustig een week duren. Of al de dag erna zijn. Ik zou over een weekje nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent geworden Ik duim voor je!
o ok nou ik ga het nog even afwachten. ik heb wel aan het einde van de dag al een paar dagen last van mijn onderrug, dus wie weet komt het er aan ( ik hoop van niet natuurlijk)