Geen positieve ovulatietesten???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jennifer2106, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dan valt het inderdaad wel mee, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, hoe stom ben ik eigenlijk.

Soms vraag ik me af waar mn verstand ligt of was. Natuurlijk kun je het inderdaad zoals jij het zegt doen, in plaats van elke dag zo´n cb test pfffffffffffffffffffff ding dong goodmorning....´blond´;)

Misschien dan toch de volgende maand weer met een digi proberen. :)

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    B-L-O-N-T .. haha nee hoor, is toch goed als we mekaar een beetje helpen op het forum :)

Heb ik nog een tipje: Kijk af en toe eens op mp, typ clearblue in, er zijn vaak zat meiden die een 20-pack kochten en na 6 staven zwanger zijn, en de rest tegen goedkopere prijs verkopen ;) sssssst

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Haha erg he. Jazeker, vind dat echt wel fijn zo´n forum.

Zal niets doorverklappen, thanx for the tip!! :D

4. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    24 is toch je positieve test lijkt mij. Je kan echt net de donkerste streep gemist hebben! Toen ik je bericht las dacht k ook gelijk aan cb testen voor controle! Deed ik toen ook! Succes!!

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het meiden. Super bedankt voor jullie reacties. Als ik volgende ronde ovu testen ga gebruiken doe ik op de dagen dat ie in mijn ogen positief is ook een cb doen. Goede tip van jullie:)

Brusje. Hihihi. Tja ach daar hebben we het forum voor toch?? :D

Maaaar meiden. Ik heb vandaag voor mijn nod (zaterdag is nod) een zwangerschapstest gedaan en zie een heeeeeeel licht streepje. Wat denken jullie????

Ik hoop het zo dus misschien zie ik wel dingen die er niet zijn. M'n vriendinnetje is hier net geweest en die ziet ook iets heel lichts.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha dit is helemaal geweldig!! Ik zie hem hoor, ik zeg voorzichjes gefeliciteerd!! :D

Super topic!

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En ik zie hem ook, wauw!!!

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Jennifer, ja daar is het forum ook voor, heel fijn! :)

En je test zag het net ook in de andere topic. Over 2 dagen op je NOD is die zeker een stuk duidelijker!! :D volgens mij is dit het rake zwemmertje waarover ik eerder schreef, denk dat deze de eindstreep heeft behaald hihihihi

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop zo dat het echt is. Ga zaterdagochtend opnieuw testen met ochtendurine. Zooooo spannend dit. En ik denken dat ik geen positieve ovutest heb gehad:D
    En vandaag van de ha een verwijzing gekregen voor de gyn. 8 januari afspraak. Hahaha. Hoop dat ik die af kan zeggen

Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor jullie lieve reacties:)

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Spannend zeg, ik zie ook heel lichtjes iets!

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    ik zie ook een roze streepje....denk dat het raak is! :)

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Whaha zelfspot hou dr van!!!! :) :) :)

13. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Herkenbaar zeker :p:p:p

14. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    hoi,

hier ook heel herkenaar die onduidelijke ovulatie testen...nu een maand gedaan, maar had eigenlijk zoiets van volgende maand maar ff zonder. wij zijn nu 2 maanden bezig voor ons eerste kindje. vanaf mei met de pil gestopt. nog wel een onregelmatige cyclus dus vandaar ook aan de ovu testen gegaan.
    hier ook een paar dagen een soortgelijk 2e streepje gehad, niet echt knal, maar goed, hopelijk ist deze maand raak.
    wel erg last van mega gevoleige tepels, zijn er meer dames die dit herkennen. Ik verwacht volgende week mijn ongi (hopelijk niet natuurlijk :)

mijn cyclus tot nu toe:
    43-54-38-44-?

ps: mijn banner klopt niet helemaal, heb het gemiddelde genomen van de afgelopen cyclussen

15. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

zo'n test had ik ook als eerste en zie banner :p :D:D

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat fijn zeg. Er is dus nog hoop :)
    Ben bang voor mij niet meer de testen van vanochtend met ochtendurine zijn omo wit. Geen tuurstreep meer te bekennen :(
    Wat kan je daar toch van balen. Grrrrrr.

Hoop voor iedereen snel een dikke vette positieve test.

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Spannend zeg. Ik ga voor je duimen meis

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoe kan dat nou? Misschien veel gedronken gister? Of een middagpositester...? ;)

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik blijf duimen hoor!!! En sluit me bij de vragen van Ytest aan....

20. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Duimt ook hard mee!!

Deel Deze Pagina