Ik heb geen flauw idee Staat echt een streepje op die van gisteren. Had juist niet veel gedronken voor die test en gisteravond ook niet. Snap er echt niks van. Lijkt mij toch dat zo een streepje er niet zomaar komt. Morgen nog maar een x testen en misschien moet ik het gewoon weer smiddags doen We wachten af. Nog niet ongi dus nog een heel klein beetje hoop
Stiekem denk ik dat zo'n streepje er niet voor niets staat, ooooooh wat spannend voor je zeg. Morgen is je noD, wanneer wil je weer gaan testen? Duimt heeel hard verder hier, hopelijk is het raak!!
Ik heb nog een test gedaan brusje. En wat denk je nu weer wel een streep maar wel buiten de afleestijd. Had hem weggelegd omdat ik niks zag paar uur later wilde ik hem weggooien en ineens stond ie er. Ben zo onzeker nu maar geloof niet dat er geen hcg in m'n urine zit want eerder had ik gewoon witte testen die wit bleven. Zal de foto ook hier evenplaatsen. Ben benieuwd wat jij ervan denkt. Lief dat je zo meeleeft
Ja hoor zie inderdaad het streepje staan die is wat duidelijker zelfs dan die eerste (met dipstick). Voorzichtig gefeliciteerd!!! Morgen of overmorgen hopelijk een knaller die gelijk je onzekerheid wegneemt, succes!!
Dank je. Ik laat morgen wel weten wat de test zegt En hij is idd duidelijker dan de dipstick. Heb ook een cb digital liggen maar daar wacht ik denk ik nog even mee. Heb wel een raar trekkend zeurend gevoel in m'n buik en onderrug. Is dat normaal?
Ben echt benieuwd! Bij het zwanger zijn is dat heel erg normaal, vooral in het begin voel je je baarmoeder samen trekken want je baarmoeder bereidt zich dan voor op een zwangerschap, en door het samen trekken houdt je een langhoudende zeurderige pijn. Dit kan wel tot 8 wk duren, en dan een paar weken later (bij sommigen zelfs eerder) komt de bandenpijn, ook heel leuk! De cb kun je officieel wel doen na je Nod, maar ik zou denk ik ook eerst een gewoon testje doen en dan voor de leuk zo'n digi, leuk voor later! Succes meid.
Thanks voor je uitleg. Haha. Fijn al die pijntjes Is voor mij allemaal nieuw wat ik nu voel. de digi bewaar ik voor maandag denk ik. Keep you posted
Rode kruis is op visite dus snap niet hoe ik aan die licht positieve test kom . Voel me klote. Op naar ronde 8
Oh nee bah.. Had toch echt goede hoop voor je. Echt vet balen meid. Op naar de volgende ronde en hopelijk met meer geluk! Virituele knuffel voor jou!!!
Ja baal echt heel erg. Moest zelfs ff traantje wegpinken. Had echt goede hoop. Maar ach nu gaat het wel weer. Positief weer vooruit naar een positieve test. Thanks voor je knuffel. Hij is aangekomen