Ik snap er helemaal niets meer van.. Druk bezig met ovulatietesten, vanmorgen 2 testen gedaan op hetzelfde moment met dezelfde urine, is de 1 positief, en de ander negatief. Het ene merk (positieve test) is onbekend en het merk wat ik altijd gebruik, het andere merk is Sensitest en dit zijn de testen die ik van de kliniek mee heb gekregen.. Op welke test moet ik nou vertrouwen? Kan het zo zijn dat de eerste test alle LH uit de urine heeft gezogen, dat de 2e daarom negatief is? Het lijkt mij vrij sterk, maar ik weet het ook niet meer! We moeten zo naar de arts en daar leggen we dit natuurlijk ook voor, maar ik ben benieuwd of er hier meiden zijn met ervaring.. De timing van onze IUI is écht heel erg belangrijk dus ik vind dit nogal frustrerend
Volgens mij is de groene inderdaad een ultra en de onderste een gewone, op sensitest staat de bijsluiter van de ultra test! Laat je nog weten wat de arts erover zegt? Ben daar heel benieuwd naar namelijk.
Ik sluit me bij de dames aan dat er eentje een ultra is, hoe dan ook je eitje komt eraan. Heel veel succes, ik hoop echt dat het deze ronde dan eens eindelijk raak mag zijn voor jullie!!
Arts snapt het ook niet, maar de echo zegt dat het ei op springen staat. Zaad is uit de vriezer gehaald en we krijgen nu meteen onze IUI! Heb pregnyl gehad voor de zekerheid!