Hoelang ovulatietesten doen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Stephani27, Jan 11, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Hi,

Ik ben sinds november gestopt met de pil. Mijn eerste echte menstruatie was 49 dagen later.

Een weekje na mijn menstruatie begonnen met ovulatie testen. Altijd alleen maar het controle streepje dat verkleurd. Hoelang moet ik dit blijven doen? Volgens de app die uitgaat van 28 dagen cyclus word ik 20 jan. Ongesteld maar dat is nog maar de vraag.

Stoppen met de pil is zo leuk nog niet, wat een gedoe…

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

Jul 21, 2018
    2,013
    1,558
    113
    Female
    Ik zou eerst een paar cyclussen zonder doen totdat je cyclus stabiliseert. En anders uitgaan van je laatste cyclus. Met een cyclus van 49 dagen heb je rond dag 35 je ei, zou dan vanaf dag 30 gaan testen.

3. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Maar blijf ik die cyclus van 49 dagen blijven hebben? Hoe heb je dat uitgerekend als ik vragen mag

4. Nikki25

Nikki25 Actief lid

Aug 12, 2021
    272
    228
    43
    Female
    Ik zou als ik jou was even een paar cyclussen afwachten en kijken wat het doet... voordat je aan die ellendige ovulatietesten gaat beginnen. Als je een beetje stabielere cyclus krijgt dan weet je ongeveer wanneer je moet testen.. Ontpillen kan wel even duren he!

Share This Page