Ik gebruik voor de eerste keer ovutesten van babyboom. allen tot nu negatief. ik heb alleen wel een buikpijn gevoel, maar nog steeds geen tweede streepje. Zijn die testen wel betrouwbaar?
Hoi Ingrid, Ik heb ze ook van babyboom, bij mij werken ze goed. Dacht ook dat ze he niet deden maar mij LHpiek duurde gewoon langer. Misschien is jouw cyclus ook wat langer deze maand? Groetjes Ada
Ik weet niet welke dag je nu zit in je cyclus? Bij mij werken ze wel goed, het kan zijn dat positief niet knal is maar als je ze allemaal bewaard moet er wel een positieve te zien zijn. Bij mij was hij vaak tussen dag 15 en 18 positief.
Ik gebruik ze ook en vind mijn piek er heel duidelijk mee. 2 Weken na mijn positest word ik netjes ongesteld...helaas! Maar ze doen hun werk dus goed!
daantje das niet waar!die van matecare moet je na 10min aflezen en die moet je binnen 20 min aflezen. dus dat verscheeld per test. liefs
daarom zeg ik ook binnen 5 minuten ofzo staat vaak op de gebruiksaanwijzing.. op de babyboom bijsluiter staat hetvolgende ( via de website) Wacht 5 tot 10 minuten om het resultaat af te lezen. Het is belangrijk dat de achtergrond geen verkleuringen meer laat zien. wel raar.. bij een zwangerschapstest en vele andere ovutesten moet je echt binnen de tijd aflezen omdat hij anders donkerder ( dus positief) kan worden door omgevingstemperatuur enzo maar het valt me op dat de gebruiksaanwijzingen op internet toch andere dingen zeggen.. nu staat er bij sensitest op de website ook dat je na 5 tot 10 minuten pas moet aflezen en na 30 minuten niet meer, terwijl volgens mij zo op de bijsluiter iets anders staat