zwanger worden

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door shanna23, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en begin als het goed is ook deze week met de ovluatie testen,ik ben nu al een lange tijd met me vriend samen wij beiden hebben kinderen hij 2 uit een eerdere relatie en ik ook 1 uit een eerdere relatie we hebben sinds kort besproken dat we voor nog een kleine willen gaan we zijn super gelukkig met elkaar en de kinderen die we samen hebben maar niks is leuker dat iets te hebben wat van jullie beiden is.ik merk wel dat ik overal verschillende verhalen lees over de ovluatietesten

hoe gaat dit nou in zijn werk van mijn dochter raakte ik binnen een maand zwanger die is nu bijna 4 jaar maar we zijn al een tijdje bezig 2 maanden en nog steeds niks dus ook wij gaan de ovluatie testen uitprobeeren.

maar hoe gaat dit nou in zijn werk
    -vanaf wanneer moet je beginnen met testen want ik heb een onregelmatige cyclus?
    -hoelang moet je testen?
    -wanneer kun je het beste sex hebben en hoe kun je zien wanneer de test positief is want ik lees dat de ene lichter is dan de andere
    -welke uitslag van de test is het beste om te gaan klussen
    -en als de test positief is moet je dan gelijk klussen moet je dagen ervoor klussen of dagen erna
    -hoe moet ik dit zien kan iemand mij hier antwoord opgeven?

heel verhaal ik weet het hahahah maar wij beiden willen het zo graag ook heb ik gehoord gelezen dat als je het te graag wilt of er teveel mee bezig bent het juist niet gaat lukken om zwanger te worden?

Nou tot spreeks meiden..

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Persoonlijk vind ik 2 maanden nog erg kort! Maar je wilt natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn.
    Hoe onregelmatig ben je? Verschilt dat een paar dagen of weken? Want in het laatste geval zijn ovu.testen erg duur...dan blijf je testen. Dan kun je beter temperaturen. Anders kun je het een beetje uitrekenen, en een paar dagen ervoor beginnen met testen.
    Ik denk dat er in de gebruiksaanwijzing van de test duidelijk staat welke kleur wat betekent.
    Om de dag klussen wordt het meest geadviseerd.

SUCCES!

3. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi anne

je hebt ook volkomen gelijk en wij beiden zijn ook een beetje te enthousiast voor de 2e ...eigenlijk zit er een verhaaltje achter ik heb 28 augustus noodgedwongen een curetage moeten ondergaan momenteel ben ik ongesteld en dit is dus de 1e menstruatie na de curetage..toen ik de curetage moest ondergaan was het vruchtje nog amper twee weken heb er verder ook weinig van gevoeld erna ookal was de telleurstelling erg groot toch houden wij beiden de moed erin..als het goed is is mijn menstruatie vandaag of morgen afgelopen en voor mijn curetage die ongesteldheid daar voor ben ik tussen dag 5 en dag 7 na mijn ongesteldheid zwanger geraakt dus ik hou deze dagen denk ik maar aan ookal heb ik een fanathieke man die er wel iedere dag overheen wil toch hou ik om de dag sex aan is ook voor een betere kwaliteit sperma natuurlijk..ja en mijn menstruatie ik denk misschien paar dagen van verschil..

4. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    haha..een fanatieke man, zo eentje heb ik thuis ook...pff!
    Wow...tussen dag 5 en 7 is een vroege eisprong lijkt me...(heb er niet echt verstand van natuurlijk), meestal is dat toch rond dag 14?
    Ik zou dan maar vanaf die dagen testen...je kan ook eerst een maandje tempen, dan kun je aan je temperatuur zien, wanneer je eisprong is geweest.
    En de volgende maand dan de testen gebruiken.

5. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi anne,

hahaha aan de ene kant wel handig zo fanathieke man zo word sex ook geen verplichting en dat is wel fijn hihi :) ja klopt normaal heb je rond dag 14 je ei sprong is verschillend per vrouw dus maar ja heb dus echt mijn ei sprong gehad in die dagen hoe dat ken joost mag het weten ja ik weet natuurlijk zoveel en heb zoveel gelezen aan informatie maar toch ontbreekt het een en ander wat ik weet van het tempratuuren is dat je dat wel kan doen maar je altijd achteraf weet wanneer je ei sprong heeft plaats gevonden en mocht je dan die maand erop beginnen met testen van de ovu kan het best zijn dat het een dag verschoven is of eerder is maar moet eerlijk toegeven daar zit wat in ook omdat het me 1e menstruatie is na mijn curetage denk ik dat ik dan de 1e maand ga tempratuuren en dan de volgende maand ga testen zodat ik kan kijken of ik gelijk heb wanneer me eisprong en vruchtbare dagen zijn..

van mijn dochter en de laatste zwangerschap ben ik in de 1e week na mijn menstruatie zwanger geraakt erg vreemd maar goed we gaan het probeeren het is voor het goede doel tenslotte :D :D

Deel Deze Pagina