Miskraam gehad en buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Deesje1987, 2 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deesje1987

Deesje1987 Actief lid

27 aug 2018
    263
    128
    43
    Vrouw
    #1 Deesje1987, 2 sep 2024
    Laatst bewerkt: 2 sep 2024
    Hallo allemaal,

wij proberen al een hele tijd zwanger te worden. Besloten om een tijd geleden naar het ziekenhuis te gaan voor iui. Helaas was dat niet gelukt. We mochten toen door naar ivf maar ik zag het eventjes niet zitten. Van te voren allerlei pijnlijke onderzoeken gehad en het ligt niet aan ons beide, wat is het dan? Heel frustrerend!
    In 2021 hebben we een verbouwing gehad en toen kwam ik er achter dat we zwanger waren. Helaas werd dat een miskraam. Drie jaar later, 2 januari 2024 kwamen we er achter dat we weer zwanger waren, dolblij want de test was erg positief maar dat verliep ook niet goed want 8 januari had ik een bbz. Snel naar het ziekenhuis en daar hebben ze mijn rechter eileider verwijderd, knapte snel op maar weekje later had ik een fikse ontsteking bij de hechting. Nog verder van huis ☹️
    Nu zijn we weer begonnen met de ovulatie testen en de afgelopen twee dagen niks, vrijdag wel geklust. Vanmorgen een goeie te pakken dus hebben we weer geklust. Nu lees ik overal dat het het beste is een aantal dagen ervoor en de dag zelf. Nu op dit moment voel ik wel de eisprong. Dit heb ik lang niet zo gevoeld.

Ben benieuwd of er dames zijn die ook zoiets hebben meegemaakt en uit eindelijk zwanger zijn geworden?

Deel Deze Pagina