Hoi lieve dames, Ik wil jullie graag nóg een vraagje stellen. Ik ben zo onzeker, ik word er helemaal gek van.. Daarom alvast bedankt voor jullie antwoord. Ik heb sinds afgelopen maandag telkens 's avonds op het moment dat ik bijna in slaap val (en dus helemaal ontspan) krampen in m'n baarmoeder. Afgelopen nacht (woensdag op donderdag) was het echt héél erg pijnlijk, zo erg dat ik dacht 'dat was het dan, het gaat niet goed'. Héle scherpe, stekende pijn. En met een minuut of 10 (maximaal) was het opeens over. Geen drupje bloedverlies gehad... Is dit nou de pijn van mijn baarmoeder die aan het oprekken is, of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? Dank je wel alvast! Liefs, mrs Hair
hoi, het is zeer waarschijnlijk groei-pijn/bandenpijn. Op het moment dat jij tot rust komt en in een andere positie (liggend) trekt de baarmoeder aan de banden. Kan best pijnlijk zijn ja. Geen probleem, hoort erbij. Mirjam
Dank je wel voor je snelle reactie Mirjam! Als het mijn baarmoeder is die aan het groeien is, is het dus eigenlijk een goed teken, die scherpe pijn. Weer helemaal gerustgesteld! Liefs, Mrs Hair