Hoi Hoi, Wij gaan zaterdag naar de efteling, dit hadden we al paar maanden van te voren gepland en kaartjes gekocht Maar nu ben ik zwanger, en ik weet dat als je zwanger, misschien wel pas als je wat later in de zwangerschap bent, dat je dan bijna nergens meer in mag. Nu was mijn vraag of jullie hier misschien meer vanaf weten? Ik heb wel op internet lopen zoeken, en er staan wel stukjes over maar heb er niet echt duidelijkheid door gekregen. Ik ben nog geen 6 weken zwanger en ik heb een enorme dunne buik waardoor die stang ook niet super hard drukt, je kan de stang natuurlijk zelf wat minder ver doen. Maar ik zou heel graag willen weten of ik nog in sommige dingen mag en kan Ben er namelijk erg onzeker over Alvast bedankt, Liane.
hoi Liane, die vraag is al eerder aan de orde geweest. Zo vroeg in de zwangerschap kan het geen kwaad en kun je deelnemen aan alle attracties. Je baarmoeder komt nog niet boven het schaambotje uit. Ook kun je geen miskraam krijgen van dit soort dingen. Lekker van genieten dus! Mirjam