Ik heb deze maand getest met de ovulatietesten van Clear Blue. Mijn cyclus duurt meestal 29 dagen, dus begonnen op dag 12. Nu heb ik alle 10 de testen gedaan en zitten we op dag 22 en heb ik geen enkele positieve test gehad.. Nu heeft het volgens mij toch ook geen zin om een nieuwe doos te gaan halen en verder te testen?? Heb ik deze maan geen eisprong gehad dan? Ik kan niet zo goed volgen.. ��
Heb je 1 keer per dag getest? Dan kan het zijn dat je de piek gemist hebt. Wat ik er van begrijp is dat je het beste 2 keer per dag kan testen, om zo de piek niet te missen. Maar ik heb zelf nooit echt een knaller gehad met ovulatietesten, dus heb het maar bij temperaturen gehouden. Vond het steeds zo'n gedoe en helemaal om het 2x per dag te doen
Ja 1 keer per dag, ik dacht dat de testen van clear blue best wel gevoelige testen waren, dat 1 keer per dag dan voldoende was.. Temperaturen lijkt me zo nadelig dat je het pas opmerkt als je eisprong al voorbij is..
De verpleegkundige van het ziekenhuis gaf bij mij aan 1 keer per dag te testen. Moet voldoende zijn. Meestal had ik ook twee positieve dagen. Als jij geen smiley hebt gehad dan denk ik ook geen eisprong. Is dit de eerste keer dat je ovulatietesten gebruikt?
Hoi Nat, Dat is vervelend. Misschien heb je idd je piek gemist. Je zou ook wat goedkopere testen kunnen gebruiken en als je idee hebt dat hij oploopt overstappen op de CB, anders wordt het een duur grapje zo. Iig succes volgende maand, hoop dat er dan wel een knaller bij zit
Ik dacht ook dat 1 keer per dag voldoende was �� ik heb enkele maanden geleden nog getest en toen had ik een positieve test op dag 17..
Het verschilt ook per cyclus wanneer je eisprong is. Mijn cyclus is standaard tussen de 27 en 29 dagen en deze maand Had ik mijn eisprong al op dag 12 en vorige maand op dag 16. Het kan dus ook zijn dat je hem hebt gemist omdat je dag 12 bent gestart en hem misschien al op dag 11 had.
Ik zou zeggen gewoon nog een maand opnieuw proberen.... Wat ik deed .... Eerste dagen van de action en dan wanneer ik daar wat op zag... De volgende dag de cb. Werkte prima. Altijd een smiley
Je kan indd beter een paar dagen eerder beginnen om er zeker van te zijn dat je je ei niet mist. En ik zou lekker bijvoorbeeld met sensitest gaan testen, is een stukje goedkoper en dan kan je altijd als je het idee heb dat je ei eraan komt een keer met clear blue testen. Succes !
Ik heb zelf nooit ovu testen gebruikt, maar in plaats daarvan getemperatuurd. Dat gaf erg veel duidelijkheid over mijn cyclus, vooral na 2 miskramen. Misschien is dat iets voor je?
Ik zou met die van sensi test gaan testen, zijn lekker goedkoop en je kunt er 2 per dag gaan doen wanneer dat ie wat donkerder begint te worden.
Nadelig daar van is dat je pas een piek krijgt na je eisprong als ik het goed begrijp? Ik lees ook veel dat bij sommige de eisprong dag 11 is en dan de keer er na bv. Dag 16 is.. Misschien toch maar eens overwegen!
Als jullie twee maal per dag testen wanneer testen jullie dan? Heb gelezen dat ochtend urine niet ideaal is.. Op het werk testen lijkt me dan ook niet praktisch. Ik Teste nu rond half 10 's avonds.
Hoi, ik let altijd erg op mijn afscheiding. Zodra het doorzichtig en rekkerig wordt, doe ik een test en dan heb ik vrijwel altijd een smiley. Dit is soms in de middag, soms in de avond, en niet zo vaak in de ochtend. Soms heb ik een paar dagen een smiley, maar soms is het ook maar een heel kort moment. 2 x per dag testen zou kunnen helpen, maar mogelijk lukt het je ook om je afscheiding in de gaten te houden. Succes!
Ik had ook twee (goedkope!) testen per dag nodig anders miste ik de piek!! Rond 11.00/12:00 uur en dan begin van de avond