Dag dames, gewoon even uit nieuwsgierigheid en om de dagen tot mijn nod te vullen.. Vanaf hoeveel dpo ben jij begonnen met testen en wanneer had jij je eerste positieve test in handen?
Leuk topic! Ik heb voor het eerst een testje gewaagd op 8 dpo haha hoe wel ik wist dat hij negatief zou zijn. maar onder het mom van.. je weet maar nooit! Nu een testje op 10 dpo en hij lijkt positief! Wanneer mag je testen?
Dinsdag is mijn nod. Heb er gisteren en vandaag, 8 en 9 dpo een testje op gewaagd, maar niet echt iets te zien. Heb zo erg het gevoel dat het wel raak is. Ik dacht ik voel vanalles dan zal de test misschien ook al wel vroeg positief zijn, maar dat is dus niet zo. Super dat je vandaag een 'licht' positieve test had. Nu duimen!!
12 dpo actiontest negatief, 14 dpo kruidvattest positief, maar ver buiten de tijd, later die dag nog een actiontest gedaan en die was positief (alles teruggerekend vanaf de uitgerekende datum, dochter is alweer bijna 1)
Ik heb vandaag op 10 DPO een kruidvattest gedaan (2V5) en deze was negatief. Is er nog hoop of mag ik er van uit gaan dat het weer niets is?
10 dpo is nog niet zo ver, sommigen hebben net een tuurstreepje, sommigen nog niets Ik neem aan gezien je onderschrift dat je wel weet waar in de cyclus je zit, dus een te laat eitje kun je iig utisluiten.
Ja mn eisprong was opgewekt met pregnyl na bloed en echo's dus mn eisprong is redelijk zeker. Mn test was echt wit-wit
Ik zie regelmatig testen van 11 of 12 dpo voorbij komen die nog maar een heel licht tuurstreepje hebben en die op 15 dpo knallen, dus hoop is er zeker nog! Heb je last van kwaaltjes?
Ik had op 9dpo een Omo-witte test. Op 10 dpo had ik een extreem tuurstreepje (mijn man verklaarde me voor gek en dacht dat ik ze zag vliegen) vanaf 11 dpo kreeg ik ietsje duidelijkere streepjes en pas op 15 dpo de echte knaller
9 dpo op avond getest.. na afleestijd een tuur streepje 11 dpo goed zichtbaar streepje 12 dpo donkerder 14 dpo super duidelijk
Heeft iemand een foto van 9/10/11 dpo met zo'n ligt tuurstreepje? Wil morgen 10 dpo weer testen en ben heel benieuwd!