Hallo MMMdames! Wij hebben de rest van dit jaar een pauze ingelast, wel erg fijn om even niet aan het hele gedoe rondom de mmm te denken. Toch merk ik nu het nieuwe jaar naderd, ik toch best verdrietig word van het feit dat er weer een jaar om is... Elk nieuw jaar hoop je weer 'dit word ons jaar'. Helaas hebben we dat zelf niet voor het zeggen. Ik wens iedereen hier een heel vruchtbaar nieuwjaar! Hoe moeilijk de hele mmm soms ook is.. Ooit komt er een dag dat wij ook een kindje in onze armen mogen sluiten. Liefs Laura
Ik wil jou en de rest van de dames op dit forum ook een heel vruchtbaar jaar toewensen, dat voor iedereen zijn wensen van aankomend jaar uit mogen komen. Ik kijk ook wel met een traan terug op het afgelopen jaar, voor mij is het een jaar die ik liever wil vergeten, ik heb in 1 jaar nog nooit zoveel verdriet gevoeld. Met oud en nieuw vorig jaar hebben mijn vriend en ik zo'n wensballon opgelaten, en mijn wens was zwanger te raken in 2009. Helaas is deze wens niet uitgekomen...het zal mijn wens weer zijn voor aankomend jaar, ik hoop dat in 2010 mijn wens wel uit mag komen....
Wat gaat die tijd toch snel om, mijn wens heb ik 2006 , 2007, 2008 en 2009 nu gedacht. Helaas nog met lege handen we hopen dat 2010 wat beters gaat brengen. We hadden goede hoop maar toen gebeurde de overstimulatie en ging de tp niet door en nu zit ik de wachten op die stomme ongi!! Dames we laten ons niet kisten, we gaan verder vechten voor ons wondertje!!!!
Ik voel jullie pijn, en al ben ik er nog niet, voor mij voelen de feestdagen nu al anders dan voorheengaande jaren. Maar ik zal pas echt gerust zijn als ik volgend jaar de kerst vier met een wondertje van ons samen in ons midden. Ik wens iedereen veel geluk en dat 2010 maar een vruchtbaar jaar mag worden, want ik gun het jullie allemaal zo erg. liefs
Hey meis, Hier was de decembermaand en de jaarwisseling ook altijd een heel moeilijk "feestgebeuren". Ik hoop dat er heel gauw hele warme wintermaanden voor jullie aan komen! knuffel. Elmo
Ik zei gister ook tegen vriendje dat ik best verdrietig was...vorig jaar met kerst gingen wij net starten met ICSI en toen dacht ik: over een jaar ben ik misschien wel zwanger, ook al is het maar 5 weken! En nu zijn we een jaar verder en zijn we nog geen stap verder...ja 2 ICSI-pogingen, maar zonder resultaat. Vind het heel knap dat de meiden die al langer bezig zijn dan ik, toch zo positief kunnen blijven. Ik ben trots op jullie! Sterkte allemaal! Liefs Loesie
Hoi Laura, heel herkenbaar wat je hebt geschreven. Ook wij gaan het 4e jaar in. En met oud en nieuw vorig jaar dacht ik; eindelijk starten met IUI. Nu, een jaar en veel tegenslagen later, afwachtend of poging 3 is gelukt, denk ik ook alweer een jaar om. Ik denk de laatste dagen steeds; wat als deze poging niet lukt? hoe voel ik me dan met de kerstdagen? wil iedereen fijne feestdagen en een vruchtbaar en voorspoedig 2010 wensen! Liefs Maaike
Ik begrijp je gevoel helemaal. ook wij gaan het 4e jaar in en wat me nog het meest beangstigd is dat 2010 het beslissende jaar wordt. Met nog 2 ICSI pogingen te gaan en hopelijk nog cryopogingen zijn we eind dit jaar of uitbehandeld of zwanger. Ik hoop zo het laatste. Iedereen heel veel sterkte in deze moeilijke maand en hopelijk een fantastisch 2010 voor ons allemaal!
Ik zit nu in de laatste wachtdagen van een ivf poging en zie het eerlijk gezegd somber in.Of het nu komt door een feilloze intuitie of gewoon mezelf indekken tegen teleurstelling ronde 50 weet ik niet. Wel weet ik dat het nu al het zoveelste jaar is dat we met lege handen uitgaan. Als het nu niet gelukt is wordt 2010 het jaar van de waarheid en ik vind het doodeng...
Idd aan het eind van het jaar denken: Volgend jaar gaat het gebeuren, volgend jaar is ons jaar. Jammergenoeg hebben wij al meerdere 'Oud en Nieuws' zo gedacht. Helaas (klinkt stom) maar wij zijn nu medisch uitbehandeld. We kijken zelf nog even waar het schip strand en zullen dit jaar voor het laatst tegen elkaar zeggen: Volgend jaar wordt ons jaar!, want als het dat niet wordt, dan blijft onze droom een droom. Ik wens iedereen een héél, héél goed en vruchtbaar 2010 toe. Laten we hopen dat ons toekomstbeeld waarheid wordt! Liefs, I S
Ik hoop ook dat 2010 een zeer vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen hier. Ik begrijp je gevoelens erg goed. Behalve dat de Kerstdagen in aantocht zijn en de jaarwisseling over 2 weken weer plaatsvindt, ben ik zaterdag ook weer een jaartje ouder (35). Ik voel de biologische klok steeds harder tikken. In 2007 toasten mijn vriend en ik vol goede moed op een vruchtbaar 2008. We hoopten dat ik dan zwanger zou mogen worden. Vorig jaar toasten we wederom vol goede moed op 2009. Dan zou ons geduld toch wel beloond gaan worden met een klein wondertje? En nu... nu toasten we straks op 2010....Zou dat dan eindelijk ons jaar mogen worden? Het jaar waarin onze grootste wens bewaarheid mag worden? Ik hoop het zo....
Hoi Laura en alle andere MMM-ers, Ik begrijp dit gevoel heel goed. Gisteren in bed hadden m'n man en ik het er nog over hoe optimistisch we eind 2008 zeiden dat 2009 vast ons jaar ging worden . Ik kan me alleen maar voorstellen dat het nog verdrietiger is voor de meiden die nog langer wachten... Maar ik denk dat we toch moeten proberen om de hoop erin te houden. Er bestaat immers toch een kans dat 2010 ons jaar wordt - ook al is ie misschien niet zo groot als voor anderen (hopelijk is ie wel een heeeel stuk groter dan de kans dat we de oudejaarsloterij winnen ) Ik zal om de 31e om 12 uur in ieder geval heel hard duimen en hopen dat alle MMM meiden (en alle andere die zwanger willen worden) hun wens in 2010 in vervulling mogen zien gaan! Knuffel, Nana