Hoi allemaal. Op dit moment zijn we onderweg naar Bloemendaal voor een weekje kamperen. Wie heeft er leuke tips voor ons? Leuke restaurantjes, mooie plekjes, uitjes.. Wij willen Amsterdam ontwijken i.v.m de drukte en dreigingen.. Ben scheitlaars 😜😝 Bedankt alvast!
Brouwerskolkje is erg leuk. Maar minder geslaagd met kinderen. Niet in bloemendaal maar in Haarlem/Overveen (om de hoek) zit kraantje lek met n speeltuintje erbij. Prima eten en prijzen. Het zit tegen de duinen aan dus je kan zo de duinen in lopen. Op woensdagen gesloten. Voor het bloemendaalse strand zit nog Parnassia. Niet een heel erg geweldige tent maar met kinderen wel lekker zitten en goed dichtbij parkeren. Verder zit in bloemendaal de hemelse pannekoek. Dat is wat groter en vaak druk dus reserveren verstandig. Dan zit tegen Elswoud aan, aan de rand van Haarlem het Wapen van Kennemerland. Lekker buiten eten op het terras met uitzicht op de weilanden. Verder sowieso Haarlem bekijken. Daar zijn super veel leuke restaurants. Leuk shoppen. Leuke musea. Bootje huren en over het Spaarne varen etc etc. Verder wandelen in de duinen, landgoed elswoud. Dagje strand zou ik naar het duinmeer het Wed gaan. Loetje in overveen is altijd goed maar ook druk en vind ik zelf minder geschikt voor kinderen.
Vergeet ik nog helemaal het evenement Haarlem Culinair te noemen. Is nog tot en met morgen. www.haarlemmarketing.nl/uitagenda/overzicht/2630715057/haarlem-culinair
Linnaeushof | Europa's Grootste Speeltuin Grootste speeltuin van Europa is vlakbij! En als je niet van groot houdt, kun je ook nog naar Groenendaal, dat ligt ernaast. Groot bos met centraal een mooie kinderboerderij een een leuke speeltuin. Kost geen drol en is superleuk. Entreekaartje is inclusief ijsje of drankje. Verder is Haarlem inderdaad een heerlijke stad, veel leuke winkels en niet te massaal.
Ik werk zelf bij Duincafe Kennemerduinen. Er zit ook een bezoekerscentrum bij waar je speurtovhten kunt huren enzo! Ook een grote berg zand en met mooi weer water. Superleuk!