Hoi hoi, Ik hoop het zo , dat het het bekken is of schaambot en geen komende miskraam ofzo...Ben nog maar et zwanger en nu al zo'n pijn?! Maar tis echt niet in mijn lichaam zeg maar, niet zoals met menstruatiepijnen. Lijkt echt aan de buitenkant te zitten. Als ik ook duw op mijn schaambot etc dan doet het erg pijn. Ben nu maar gaan liggen met een warm kersenpit kussen erop, haha....in de hoop dat dat wat verminderd. Grtz Marieke Edit Mod: Onderwerp duidelijker gemaakt, hoi hoi is niet toegestaan
Geen idee wat dat kan zijn. heb dat zelf niet gehad... Misschien morgen even bellen naar je vk? sterkte in elk geval!
het kan zijn dat je lichaam druk aan het werk is en aan het wennen is aan alle veranderingen of wellicht een beetje aan het oprekken. ik zou niet meteen in de paniekmodus schieten. lekker rustig aan doen met je kersenpit kussen dat doe je goed. wordt het niet minder van een warme douche? verder is het inderdaad afwachten, een vervelende tijd die eerste 13 weken. zoveel onzekerheid. sterkte meid.
Als je pijn hebt in je lief kan het bandenpijn zijn, maar of dat ook pijn kan veroorzaken bij je schaambot? Geen idee..
Ik heb ook pijn aan mijn schaambot en volgens mijn huisarts heeft dat met de hormonen te maken. Je schaambot word week, omdat er straks een mensje doorheen moet.
Ook heb ik de eerste weken flink last gehad van mijn schaambot. Dat werd zo'n 3 weken geleden steeds wat minder en nu is het eigenlijk helemaal weg. Het inderdaad een soort van bandenpijn te zijn en schijnt normaal te zijn aan het begin van de zwangerschap. Dus lekker rustig aan doen, dat hielp bij mij tenminste !