Yakult drinken tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sas28, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas28

Sas28 Lid

23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo,

Ik ben nu iets meer dan 5 weken zwanger en dronk eigenlijk altijd dagelijks een flesje Yakult Light.
    Weet iemand van jullie misschien of je dit mag drinken tijdens je zwangerschap?

Groetjes

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Waarom zou je het niet mogen?

3. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet...
    Las laatst iets over een onderzoek naar probiotica drankjes tijdens de laatste fase van de zwangerschap, dat zou de kans op een koemelkallergie kunnen verminderen.

4. Sas28

Sas28 Lid

23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik dacht omdat er bepaalde bacteriën in zitten en dat dat misschien kwaad kan.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb onlangs allerlei van dat soort sites bekeken omdat ik blaasontsteking heb en ook iets wilde doen om mezelf beter te beschermen en twijfelde of het mocht. er staat dat het gewoon mag je kan de sites zo googlen als je wilt.
    er is van de week nog wel een discussie hier geweest over de zoetstoffen die erin zitten maar als je ff zoekt vind je die misschien ook nog wel terug onder het zwangerschap topic als je wilt.
    maar voor jou vraag ja dat mag. ik doe het trouwens ook alleen gebruik ik topvit sinds 3 weken.

6. lien123

lien123 Niet meer actief

Ik heb gelezen dat het juist goed is om elke dag zo'n drankje te drinken, zo heeft je kindje minder kans op exzeem.

Ik drink het in ieder geval ook elke dag (Yakult light) en voel me er heel goed bij!

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    staat op de Yakult site dat het gewoon mag

Deel Deze Pagina