Toch terug gezet in mijn zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door farfan, 12 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

Ben maandag naar de vk geweest en heb een intake gesprek gehad. Het was erg veel informatie allemaal dat we kregen maar wel allemaal erg spannend!
    Helaas ben ik wel terug gezet in het aantal weken, dat vind ik wel een beetje jammer want de eerste keer zei de vk dat ik ongeveer 8 weken was maar nu blijkt dat ik toch nog maar 6 weken ben.
    Dus hebben ze verkeerd berekent.
    Maar over 2 weken krijg ik een termijnecho en dan zullen we wel zien hoever ik echt ben.
    Ik ga er nu maar vanuit dat ik 6 weken en 5 dagen ben zoals de banner aangeeft dan kan de termijnecho alleen maar meevallen hoop ik.

Liefs Farfan

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    verplaatst naar zwangerschaop.
    Graag goed opletten waar je iets post.

3. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Afwachten wat de termijn echo zegt...
    Voelen is veel moeilijker dan het met een echo zien.
    Maar en echo kan ook niet helemaal de tijd zeggen al hoewel die wel erg dicht bij komt.

4. Bri

Bri Niet meer actief

In het begin is dat inderdaad heel vervelend: denk je al aardig op weg te zijn naar de 3 maanden, blijkt ineens dat het toch korter is. Maar zolang het allemaal goed blijft gaan (en daar gaan we toch van uit?!), maakt het na een tijdje niet meer uit wat nu precies de uitgerekende datum is.

Hou nog even vol tot de termijnecho, die kan het je veel preciezer zeggen. Ik zie dat je cyclus niet zo heel regelmatig was, dus ik kan me voorstellen dat het lastig is om een goede termijn te berekenen. En met die echo krijg je sowieso veel informatie over hoe het allemaal gaat daarbinnen: vooral het zien van een kloppend hartje is heel erg mooi... (ach, ik word er helemaal week van...)

Deel Deze Pagina