he gatver, vandaag gewoon echt geen puf om aan de slag te gaan.. en ik moet nog behoorlijk wat. De deuren zijn vies, het strijken moet af.. en moet eigenlijk gedweild worden.. maar ben moe, futloos.. terwijl manlief heel stoer vandaag 17 klm heen en 17 klm terug op de fiets naar zijn werk is.. zit ik hier niks te doen.. zucht
Nou, ik zou zeggen, sla het een dag over en doe het morgenochtend even. Als ik echt, echt, echt geen zin heb, (komt bijna nooit voor, maar het kan) doe ik het ook eens een keer niet. Morgen weer een dag en heb je er misschien meer zin in.
Ik heb ook geen puf afentoe.. Moet heel veel en soms gewoon geen zin. 3 maanden lang 2/3 keer per nacht opstaan hakt er ook wel een beetje in.. Ik geef er gewoon aantoe, pech hoor.
Heel herkenbaar. Maar bij mij werkt het om toch wel te beginnen. In het begin sta ik te mopperen bij het maken van een sopje, maar als ik eenmaal bezig ben en ik zie dat het schoner wordt, krijg ik er weer zin in. Achteraf voel je je dan zooo voldaan.
Lekker even genieten van je dagje niks! Morgen weer een dag! Ik begin mijn dag vaak met ik heb geen zin en vervolgens heb ik aan het einde van mijn dag het huis wel gedaan. Het gaat dan meer verspreid over de dag en niet alles in 1 uur klaar. En uiteindelijk is dan toch alles gedaan (behalve die stomme was, daar komt geen eind aan! Pfff)
Ik zou ook lekker achterover gaan hangen, een keer een dagje niks doen is niet erg zolang het niet lijkt alsof er een bom is ontploft.. Vanavond lekker het eten op tafel en klaar Jeetje, tlijkt zo makkelijk, kon ik het zelf maar haha
Heel herkenbaar hoor! Mn dochter zit op de Ipad filmpjes te kijken, zoonlief is een boekje aan het kapotscheuren en ik zit ook op de bank. Vanmorgen al redelijk wat gedaan; de hele keuken op zn kop en op mn knieen de vloer geschrobt ( Na de tuin aangepakt te hebben voldeed gewoon dweilen niet meer, moest echt ff met een borstel de boel aanpakken ) en woonkamer gezogen en gedweild. Was opgehangen. Toen boodschappen en naar kinderkledingbeurs en die was ligt nu gesorteerd klaar. Maar straks eerst maar 's koken en de auto inpakken voor de dierentuin morgen!
Ik had vier wassen droog verzameld om te strijken en op te vouwen in de kast.. dus ik dacht.. als ik dat nou in ieder geval even doe. .. Heb dochterlief zelf der fles leeg laten drinken en heb daarnaast staan strijken.. volgensmij is dit zo'n dag van pff.. alles duurt zo lang.. wat ook veel sneller in 1 uur had gekund en zo duurt de dag gewoon zo lang! ik zou graag achterover gaan hangen.. maarja.. man lief is zo goed bezig.. dat die echt niet amuzed gaat zijn anders. Morgen hebben we een verjaardag en zondag, maandag en dinsdag heb ik een avond dienst.. zondag maandag morgen en dinsdag is hij vrij... hij gaat dan echt zien dat ik weinig heb uitgevoerd.. Dus ik dacht dat moet echt even, die was die moet weg.. dus gelukt.. maar voel me nog niet voldaan! echt even zo'n dag die gauw voorbij mag gaan.. Manlief is vanavond pas half elf ofz thuis. Dus ik heb mezelf beloofd als ik nou heel even hier en daar wat sop, en de keuken even opruim ik vanavond mag gaan genieten van de rust. Lekker even samen met ella eten,.. en dan voor de tv.. Maar jeeytje zeg.. wat zou een beetje zon en energie me goed doen!