al 11 dagen ongesteld...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mvl, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik heb op 3 mei een miskraam gehad, ben zaterdag 29 mei weer rood bloed gaan verliezen, waarvan ik maar uitga dat dit mijn menstruatie is. Dat duurt nu al 11 dagen. Kan dat zo lang duren? Of is het toch nog bloedverlies van de miskraam?

Van de gyn mocht ik nog niet zwanger worden komende ronde, omdat er nog hcg (22) in mijn bloed te vinden is. Enig idee waarom? Vaak na een 1e menstruatie mag dat toch weer?

Kan er via bloedonderzoek of echo gezien worden hoever je bent in een cyclus? Want zoals het nu is, snap ik er niets meer van..

Groeten, MVL

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mvl.

Na ene miskraam is je cyclus ook van slag. Daarom waarschuwen we vaak voor een heftigere cyclus dan dat je van je zelf gewend bent. Hftiger in bloedverlies, lengte dagen en in pijnklachten. (hoeft niet alles 3)
    Jij hebt blijkbaar de lengte dagen gekregen! Het kan geen kwaad. Het kan ook zijn dat je nog een beetje blijft vloeien tot je volgende menstruatie. Je baarmoeder en cyclus zijn aan het opruimen en aan het herstellen. Met een echo is helaas niet te zien hoever je zit....
    Indine het vloeien blijft als een heftige menstruatie neem dan contact op met je arts.

Imke

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Immie,

Ik heb tussen de miskraam en deze menstruatie de volle weken gevloeid, al was het maar heel weinig. Dan heb ik nu dus tussen de eerste en tweede menstruatie daar weer kans op??? Begrijp ik je zo goed?

Groetjes, MVL

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Ja die kan is aanwezig, wat je evt zou kunnen doen is 1 cyclus de pil slikken. Om je baarmoeder en cyclus een handje te helpen.

imke

Deel Deze Pagina