Gisteren had ik een berichtje geplaatst dat ik bloed verloor. Vanmorgen verloor ik veel bloed. Zaten volgens mij ook stolsels bij. Ik ga dus uit van een miskraam. De vk gebeld en verhaal gedaan. Zij denkt ook aan een mk. Maar om dat uit te sluiten krijg ik vanavond een echo. Ben nog maar 5.5 week dus hoop dat er überhaupt wat te zien is. Mocht dat niet zo zijn krijg ik er over 2 week 1. Nu nog steeds last van krampen. Stiekem blijf ik toch hopen dat er nog een 2e vruchtje in zat. Maar gezien het vele bloedverlies lijkt me dat toch onlogisch. Want Bij toiletgang verlies ik nog steeds bloed. Ik zal vanavond hopelijk meer duidelijkheid krijgen.
Balen zeg.. Zou idd uitgaan van een mk. Een echo nu kan voor onzekerheid zorgen. Wel iets te zien/niks te zien en dan 2 weken moeten wachten.. Ik zou vragen of je je bloed mag laten testenmop hcg. Dan weet je binnen 2-3 dagen meer.
Inderdaad, laat een bloedtest uitvoeren op HCG (kan ook bij huisdokter) en dan 2 dagen later opnieuw. HCG liegt nooit, en dan heb je sneller duidelijkheid. Veel sterkte in ieder geval, het is en blijft balen als het fout gaat
Ja het is echt een verschrikkelijk gevoel als je dit moet mee maken. Maar kan je met zo'n bloedtest zeker weten dat het vruchtje echt eruit is? Mijn moeder heeft namelijk ook alleen bloedttest gehad en ze voelde gewoon dat het nog niet goed zat zeg maar.. Ze heeft alsnog een echo laten doen en inderdaad het vruchtje zat er nog in.
Sterkte Kimberley! Gisteren 7 weken zwanger geworden en vandaag ben ik het kwijt. Miskraam. Ik lees van veel mensen dat bloed niet veel hoeft te betekenen maar als je heel goed naar je lichaam luister weet je het al. Natuurlijk hoop je op een lichtpuntje. Heb ik ook gedaan tot zojuist maar sinds gisteren begon ik te bloeden. Net als ongesteldheid. Ik merkte meteen dat mijn borsten niet meer gespannen waren. Het was voor mij al voldoende. Want ik kon niet eens zonder beha slapen de afgelopen weken. Ik had me zo op verheugd om deze wondertje te mogen knuffelen maar helaas. IK heb het vruchtje en placenta in een bakje. Ik zal ergens begraven. Ik hield al van hem\haar, ook al was het maar zo klein. Sterkte allemaal. Groetjes