Wat hebben jullie gekregen toen jullie kindje 1 jaar werd? Omdat Steven nu al zoveel speelgoed heeft gekregen, denk ik dat we volgend jaar misschien iets groots moeten vragen, geld bij elkaar doen, ik vind het zo zonde als hij weer van alles krijgt, weet z'n kind van gekkigheid niet waar hij mee moet spelen.
wij hebben zelf Lars een schommel en een zandbak kadoo gedaan. Van goed degelijk hout. Een erg succesvol kado. Verder heeft hij een loopscooter gehad, ballentent (groot succes) kartonboekjes, besteksetje, zandbakspullen, en nog veel klein speelgoed.
Haha, die Mensi!!! Ik heb van mijn collega's samen een echte houten trein gekregen, echt geweldig! Is tenminste duurzaam spul. XXX
eehhhh dat is met Dave en Ameé alweer een lange poos geleden ik weet nog van Dave dat hij zo'n fietsje kreeg met een duwstang eraan en Ameé oeffff die had eigenlijk al zoveel speeltjes van der broer voor Caitlin vraag ik Little people, dat is zulk leuk spul heb ik van het weekend gezien speelgoed heeft Caitlin niet zoveel teminste niet dat nu voor haar leeftijd uitdagend is wordtdus straks flink opruimen en dan voor haar leeftijd speeltjes vragen ze is trouwens gek op schommelen lol dat heeft ze van het weekend bij de buren van mijn ouders mogen doen dus ik denk dat wij iets van een binnehuis schommeltje gaan aanschaffen voor haar maar goed het is nog niet zover 2 mndjes wachten nog voor onze meid 1 jaar wordt
Hey meiden ff een offtopic vraagje, hoe krijgen jullie die erug leuke banner onderin de berichtjes???? Zelf gemaakt ergens??? Ikke wil ook..
Lotte heeft speelgoed, boekjes, dvd's en nog een berg andere dingen gekregen. Veel van hout trouwens wat ik altijd wel mooier en duurzamer vind. Ik vind het heel erg afhankelijk van hoe je kind is, Lotte is bijvoorbeeld echt een 'doe kind' en al die boekjes die ze heeft gekregen zijn niet echt aan haar besteed.
Die banner heeft Debbie de Moderator voor mij gemaakt ( en voor vele anderen ). Misschien kun je haar een mailtje sturen?? xxx
mijn dochter heeft voor dr eerste verjaardag van ons een driewieler gehad, verder nog little people, een riete poppewagentje, puzzels, boekjes, een knuffelpoes (ze is gek op poezen) een klein popje, zo'n tv-tje en een zwempakje van mexx en nog wat kleine dingetjes. Geld vragen vind ik niet zo leuk, dan heb ik liever dat ze wat kopen voor als ze wat groter is
Ik heb bij de blokker een hele leuke bord gezien voor een taart. Een bord voor een verjaardagtaart voor kinderen hij kostte 7,99 . Allerlei kleurtjes en met de tekst happy birthday er op. Onwijs leuk!! ik zou zeggen dames ga eens kijken!!!
Giulian heeft 2 fietsen met n duwstang gekregen. (overcompleet hahah) Verder: ballentent (super aanrader),nog meer ballen, een speelgoedbank van Winny de Poeh, muziekinstrumenten, een buggy en nog veeeeeeel meer. Wat ik laatst gaf, vind ik ook n leuk kado voor n 1 jarige: een plastic speelgoed serviesje.
Mijn zoontje kreeg met 2 jaar een werkbank met gereedschap. wel van plastic hoor hahaha. Hij wordt binnenkort 4 en geniet nog steeds van zn werkbankje omdat ie bob de bouwer-fan is. Wij hadden geld bij elkaar gedaan. je kunt ook duplo vragen. of playmobil (vliegtuig) Een driewieler is ook erg handig.
M'n neefje wordt deze week ook 1 jaar en we hebben ook wat van Little People gekocht voor hem. Volgens zijn mamma zou hij dat erg leuk vinden hihi