Waar onderzoek herhaalde miskramen?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Rizzoli, Dec 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Heeft iemand tips waar ik onderzoek kan laten doen naar herhaalde miskramen?

Wij zijn inmiddels wanhopig, gebroken en kapot van verdriet.
    Na 5 jaar, 4 icsi's, 8 maal iui-d en 3 terugplaatsingen na ec.d nog steeds geen doorgaande zwangerschap.
    Het ligt dus niet zo zeer aan de de eicellen en of zaadcellen als wel aan mij ben ik bang. Ongeacht het materiaal wat er gebruikt wordt, toch telkens die (vroege) miskramen.
    Van alle 3 verschillende behandelingen ben ik zwanger geworden, maar bij alle zwangerschappen gaat het in de 5e week mis.

Nu ook weer, zwanger na ec.d., zeer mooi (hoog) hcg en toch weer een miskraam(bloedverlies en buikpijn/krampen).

Wij zijn door onze vergoede pogingen heen en willen dus voor we verder gaan dat er eerst meer onderzoek wordt gedaan.
    Nu is er al een hoop onderzocht, maar ik vraag me af welk ziekenhuis julie adviseren mbt herhaalde miskramen. Wij wonen zelf in brabant en zijn bekend met ziekenhuizen in brabant en belgie.

Ben erg benieuwd naar jullie tips cq ervaringen.

2. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Wat een ontzettend verdrietige opsomming komt er voorbij in je post.
    Je bent eerder in het UZ Gent geweest he wat geen prettige ervaring was. Of ben ik in de war met een andere forumster?

Gezien ecd karakter valt Duitsland af, het is daar verboden
    Wat wel een zeer grondige, kundige arts is is Dr Marion Valkenburg. Ze houdt praktijk in Antwerpen en doet onderzoek in het UZ Leuven. Contacteer haar eens zou ik zeggen.

Sterkte...

3. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Neehoor klaasje, heb je goed onthouden, dat was ik.
    Ik ben voor mijn endometriose nu in leuven. Die arts, wat voor een onderzoek doet zij in. Leuven?

4. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Veel, van bloedonderzoeken tot complete MRI's van de baarmoeder.

Ze is alleen zelfstandig. Dus niet in dienst van het UZ Leuven maar gebruikt wel de faciliteiten en gedeelde kennis daar.

En bijzondere dame heb ik me laten vertellen. In zowel gedrag als gedrevenheid. Een vriendin van me is voor haar ecd bij haar geweest. Na 10 jaar behandelen en verlies van een kindje. MRI spoorde iets op in de baarmoeder. Operatie gehad en toen een ecd behandeling waaruit ze vorige week moeder geworden is.

Zij heeft ook veel ziekenhuizen en artsen gezien in binnen en buitenland en dit bleek haar redding.

Google eens op Marion Valkenburg. Gezien die miskramen denk ik dat die MRI ook iets voor jou zou kunnen zijn.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
  6. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Wat een verdrietig verhaal! Mijn verhaal is in 2 opzichten gelijk: wij zijn ook 5 jaar bezig geweest en hebben ook 3 miskramen gehad en zoals je in mijn onderschrift kunt lezen is het toch goed gekomen. Er kwam niks uit de onderzoeken naar de miskramen, maar ineens ging het toch goed. Heb jij ook utrogestan gebruikt? Ik weet dat je er nu niks aan hebt, maar ik hoop dat je er toch een beetje hoop uit kunt putten, het kan echt nog goed komen!

7. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Alle tp-en utro gebruikt ja. Tp-en na de e.cd ook progestreon. Ook de iui's in eigen cyclus zonder ondersteuning altijd perfect bms gehad.

Wat fijn dat het jullie gelukt is!

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zal er nog iets meer over vertellen. Dr. Reichel doet onderzoek dat in NL niet plaatsvindt. Omdat ze alleen het onderzoek doet en niet de IVF zelf, hoef je je geen zorgen te maken over de eiceldonatie. Die vindt dus niet in Duitsland plaats!

Je hoeft er ook niet heen. Je kunt bij je huisartsenpraktijk bloed laten prikken en op laten sturen per koerier via de instructies die je krijgt. Als je hun koerier kiest en hun tijdstip, is het bloed tijdig daar. De buisjes krijg je opgestuurd.

9. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Waar onderzoekt zij op dan? Is dat net zoiets als een uitgebreidbloedonderzoek?
    En praktische vraa, kan zij comminuceren in het engels? Ik kan helaas geen duits

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Zij communiceert in het Engels als je dat wilt. Ons rapport was wel in het Duits, dan was het sneller klaar. Dat kan zij in het Engels, maar het gaat niet snel.

Je zou het boek van dr. Alan Beer kunnen lezen. "Is your body baby-friendly?" Hier baseert zij zich op.

bol.com | Is Your Body Baby-Friendly?, Alan E. Beer & Julia Kantecki | 9780978507800...

Ik heb het onderzoek zelf gedaan. Bij ons kwam er weinig uit.

Ik heb wel TPO-antistoffen, maar dat wist ik al. Met 1 auto-immuunziekte heb je kans op meer en daardoor dus ook dit soort onbekende ziektes.

Het zijn stollingsstoornissen, auto-immuunziekten, natural killer cells etc. die zij onderzoekt.

Bij vrienden van ons heeft het de doorslag gegeven waarschijnlijk. 8 mislukte IVFs en daarna een tweeling en nog een kindje gezond geboren.

Share This Page