1e Iui..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by JessicaJustin, Apr 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JessicaJustin

Apr 18, 2017
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Ik heb afgelopen vrijdag mijn 1e Iui gehad. En vandaag heb ik wat meer wittige melkafscheiding. Zaterdag is hoogstwaarschijnlijk mij ei gesprongen. Ik zit nu op CD18. Is er binnen iets gaande of is het gewoon normaal? Ik wil er niet teveel mee bezig zijn maar ik blijf ermee zitten en kan online niks vinden hierover. Dus ik dacht ik schrijf het even van mij af. Hopelijk herkent iemand dit of is het helemaal niks dan zet ik het uit mn hoofd. Bedankt alvast!

2. JessicaJustin

Apr 18, 2017
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ook heb ik ineens eczeemachtige bultjes achter mijn oor en boven mijn ogen.. Vraag mij af of dit door de Ovitrelle kan komen..

3. beau18

beau18 Nieuw lid

Mar 28, 2018
    3
    0
    1
    Female
    kijk eens op www.apotheek.nl en voer het medicijn otrivelle in, dan staat bij bijwerkingen of het daardoor kan komen.
    ik heb helaas geen verdere antwoorden op je vragen, Heel veel succes

liefs maaike

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Op dit moment kun je nog niks van een zwangerschap voelen. Eventuele kwaaltjes beginnen over het algemeen pas na de innesteling. De innesteling is ongeveer 7-10 dagen na de eisprong, mits er natuurlijk iets gaande is. Helaas kan het ook zijn dat je deze keer niet zwanger wordt.

Medicijnen als Ovitrelle hebben hormonale klachten als bijwerking. Helaas zijn die vaak precies hetzelfde als zwangerschapssymptomen en PMS. Probeer afleiding te zoeken en niet teveel op je lichaam te letten, hoe moeilijk dat ook is. Door de medicatie kun je geen conclusie verbinden aan eventuele kwaaltjes en symptomen. Succes met de wachtweken!

5. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Hier 6 dagen na iui, 8 dagen na pregnyl (vergelijkbaar met ovitrelle) uit het niks ineens ziek 2/3 dagen, daarna wel misselijk gebleven maar niet de verwachting dat het raak zou zijn. Hadden maar een kleine kans dat het zou lukken was een escape-iui. Op dag 12 na iui een mooie positieve test en dag 14 bevestigd met cb en bloedtest. Nu in afwachting van de echo. Mocht je het idee hebben dat de eczeem door de ovitrelle wordt veroorzaakt overleg het dan even met de behandelend arts en de apotheek.

Share This Page