Ik voel het beebje meerdere malen per dag duidelijk bewegen. Maar ik heb niet het idee dat hij reageert op geluid... zoals gister bij een festival ging de muziek keihard, maar geen teken van beweging in mn buik! Terwijl ik wel vaak lees dat ze hierop reageren... Is onze beeb nu doof of slaapt 'ie nu al overal doorheen?
Die van mij reageert ook niet op harde muziek maar wel op hoge andere geluiden zoals een andere baby die huilt of als mijn kat gilt (dat is nl geen miauwen meer te noemen...)
Mijn dochter reageerde wel op harde geluiden maar zij was ook enorm beweeglijk, het leek wel of ze nooit sliep.
hier ook geen reactie hoor op de harde muziek van bevrijdigingspop. Maar weet je, dat geluid wordt opgebouwd. Zo konden de andere 2 kids wel reageren op een dicht slaande deur. Meer de geluiden waar we zelf ook van schrikken zeg maar. Maar dat was pas toen ik hoogzwanger was.
Hierzo wel! Was afgelopen maandag op bevrijdingspop hierzo, toen stond er een metalband te spelen. We stonden een beetje dicht bij het podium. Ik dacht echt serieus dat ik moest bevallen, kreeg me toch 2 keer achter elkaar krampen! Zijn toen wat verder gaan staan en zitten, geen last meer van gehad.
die van mij werd juist helemaal rustig toen ik bij harde muziek stond en begon weer te trappen toen ik wegliep hihihihihihi werd min slaap gewiegd van de muziek denk
Erik bewoog altijd heeel veel. Maar met harde geluiden hield is z'n eigen ook altijd heel stil En hij is niet doof hoor