Geen reactie op naam baby

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kaaskoekje, 3 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Ik vind Isolde prachtig! Je hebt me op een idee gebracht en ga hem aan man voorleggen voor onze baby.

Hier ook een naam die minder vaak voorkomt en ook niet heel veel reacties op gekregen. Hij wordt ook nog eens vaak verkeerd uitgesproken of idd ‘hoe spreek je dat uit’... bracht mij ook erg aan t twijfelen.. mr het gaat erom dat jullie hem mooi vinden.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik zeg eigenlijk ook nooit wat van de naam tegen de kersverse ouders. Ik wist ook niet dat dat gewenst is. Uiteindelijk is het ook totaal onbelangrijk wat ik ervan vind als de ouders het maar een mooie naam vinden voor hun kind.

3. Fleur88

Fleur88 Actief lid

12 dec 2012
    342
    289
    63
    Mooie klassieke naam! Denk ook dat het een kwestie van wennen is..

4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Uit de naaste omgeving zul je toch wel wat verwachten. Onze kinderen hebben klassieke, geen veel. Voorkomemde namen.
    Bij de middelste vroeg ik enthousiast aan naaste familie wat ze van de naam vonden. 'even wennen' was het antwoord ;)
    Nog steeds ben ik zo blij met hun namen. Ik vind ze prachtig. Daar gaat het om.

5. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Hele mooie unieke naam...niks van aantrekken hoor...

6. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Prima naam. Maar waarom verwacht je bevestiging. Eerlijk gezegd nooit bij stil gestaan als ik kraambezoek kreeg. En zelf zeg ik ook zelfs wat over de naam, juist omdat het vrij gevoelig ligt. Mits ik de naam heeeel erg leuk vindt!

7. Kaaskoekje

Kaaskoekje Actief lid

26 apr 2019
    169
    176
    43
    Vrouw
    Omdat ik bij mijn andere kinderen juist veel reacties kreeg. En nu 0.
    Dan valt dat op.

Ik heb geen spijt van de naam, want ik vind de naam zelf echt prachtig! Maar het maakte me onzeker. Zullen de kraamtranen wel geweest zijn, want nu boeit het me niet meer wat anderen vinden. ;)

8. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Prachtige naam, mijn dochter heeft een meisje op paardrijden met dezelfde naam. Het staat met een sticker op haar cap, dus ik moest daar meteen aan denken (anders kende ik de naam niet). Niet meer twijfelen dus! ❤

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.705
    113
    Ik vind de connotatie met het tragische verhaal wel sterk hoor, anders dan bij bv Julia of Helena wat veel "algemener" is.

Deel Deze Pagina