Je gaf al aan dat jullie altijd close zijn/waren. Ik zou zeggen ga even bij haar langs en vraag het haar gewoon. Wat betreft je sms,aangezien jullie close zijn ga ik er vanuit dat ze jou humor door en door kent,en dus zelf alvast wel weet dat het niet gemeen bedoelt is. Maar het kan ook zo zijn dat je sms helemaal niet aangekomen is. Gebeurt hier ook weleens,stuur ik mijn man een sms en hoor ik s'avonds dat hij helemaal niks ontvangen heeft.
Alev: misschien viel het sms'je toch verkeerd? Of heeft ze iets anders wat haar dwars zit? Er is maar 1 manier om er achter te komen.. En dat is toch proberen haar te pakken te krijgen. (Behalve wachten tot zaterdag dus.. Grote kans dat ze dan alsnog gewoon op de stoep staat lijkt me)
Als ze helemaal niet reageert en niet komt dan kan ze helemaal de pot op. Ik sta altijd voor haar klaar en zij mag mij zomaar negeren denkt ze. Het is gewoon pure arrogantie van haar. Zij is van mening dat ze iedereen dit zomaar mag flikken. Ze heeft gewoon geen zin maar weet niet hoe ze dit moet zeggen denk ik
Vind je wel een beetje opgefokt overkomen zeg, jeetje, zou je het echt gek vinden als ze niet zou komen? Wat als ze nou afspraken heeft staan? Verwacht je dan echt dat ze die opzij zet?
Ben ik dan de enige die vind dat zus haar ook kon bellen of smsen om te vragen wanneer neefje verjaardag viert? Zo doen wij t altijd, als we van te voren willen weten wie wanneer wat viert.
Kan, zo doen wij het hier in de familie dan weer niet. Wij geven zelf aan wanneer we het doen, meestal zo'n 3 a 4 weken van te horen.
Ik heb gelukkig een man met een jaarrooster hihi, maar dat is inderdaad dan wel handig dat ze het eerder aangeven
Dit is wel kort door de bocht hoor, je trekt allerlei conclusies, waarom? Heb je gevraagd om een reactie in die sms,ze kan het ook voor kennisgeving aannemen en gewoon komen zaterdag. Je kan nog sms-en, komen jullie zaterdag nog of nog beter, ga er zelf even langs, Ik vind het trouwens geen grappig sms-je en zou er daarom ook niet op reageren.
Ik vind de uitnodiging wel een beetje last minute. Bij ons weet je het toch al een paar weken van te voren wanneer het gevierd wordt, meestal door een leuk kaartje of gewoon face to face. Weet je gelijk wie er wel en niet kan. Blijkbaar nodigen jullie elkaar een paar dagen van te voren uit, misschien heeft ze al wat anders gepland ? Je kan vandaag altijd nog een keer proberen te bellen.
Ik vind dat je wel erg agressief reageert! Het zou toch kunnen dat je smsje niet aardig is overgekomen en zij nu denkt van ja daaaaag ,leuke reactie!! Ik zou dus uit goed fatsoen even langs gaan en niet zo ongelofelijk in de slachtofferrol gaan zitten zeg.
Ik snap wel dat je het rot vind... Maar aan de andere kant.. Je ben nu aan t klGen en boos aan het zijn. En je doet er zelf verder ook helemaal niks aan... Tsjaaa Je kan toch ook gewoon ff smsen van goh.. Hb je mn smsje wel gekregen?
Hmm misschien wel vreemd als ik die reacties zo lees, maar ik zou al vermoeden wannneer het feestje zou zijn. De verjaardagen staan bij ons allemaal op de kalender en als het zoontje van mijn vriendin op donderdag jarig is, ga ik er vanuit dat ze het of het weekend ervoor, of het weekend erna zijn verjaardag viert. Zo gaat dat bij alle verjaardagen. En dan is het niet zo dat ik dan 2 weekenden vrij houd, maar een uurtje verjaardag heb ik altijd wel over. Ik zou het eigenlijk nog vervelend vinden als een van mijn zussen niet zou komen omdat ze 'laat' uitgenodigd zou zijn. Tis toch familie? Die hoeven niet officieel uitgenodigd te worden, die komen sowieso wel... Maar ja, zo gaat dat bij ons. Als ik dit zo terug lees denk ik dat we in de minderheid zijn.
ik krijg soms een smsje als ik druk bezig en, dan lees ik het en denk ik van "ik sms straks wel even terug" en dan vergeet ik het gewoonweg helemaal dus dit kon ook gebeurd zijn?
Ik ken je zus niet, dus ik kan niks zeggen over hoe ze het smsje opgevat kan hebben. Blijkbaar is het bij jullie normaal dat je zo kort van te voren je plannen kenbaar maakt, dan kan dat het ook niet zijn. Ik vind het al met al niet netjes van haar dat ze niet reageert. Maar, jij bent nu boos op haar, dat weet zij nog niet. Het is nu dus jouw verantwoordelijkheid om dat tegen haar te vertellen en haar zichzelf te laten verdedigen. Als je het echt wilt oplossen, moet je naar haar toe.
Zo gaat het dus bij ons ook en als ik tegen mijn moeder zeg dat we verjaardag hebben dan is iedereen automatisch uitgenodigd, dus ook ander thuiswonend zuje en vader. Maar haar wou ik toch een extra uitnodiging doen omdat ik weet dat ze dat op prijs stelt. Ik weet dat ze druk heeft met haar werk en haar vriend doordeweeks misschien niet elke dag kan zien. Ik weet dat ze dan in het weekend graag bij hem wil zijn . Vandaar mijn 'grappige' opmerking dat ze hem toch wel even kan missen of dat hij ook gezellig erbij is. Wat mij dus boos maakt is dat ik haar die extra uitnodiging doe, terwijl dat bij ons niet nodig is, en dan volledig wordt genegeerd. Het is misschien ook haar arrogantie in het algemeen waardoor ik nu zo gepikeerd ben. Ik denk dat ik daar klaar mee ben maar niet weet hoe ik ermee om moet gaan.