Aannames, aannames, aannames. Bel haar gewoon nog een keer of ga bij der langs. Wie weet is er wel iets met haar aan de hand en zit jij maar te mopperen dat ze niet reageert.
Ze heefy net gebeld; ' tuurlijk kom ik' zei ze Zit ik me druk te maken om niks Dit topic mag wel dicht want ik denk dat ik nu heel veel verwijtem naar mijn hoofd geslingerd krijg haha
Gelukkig! Maar misschien toch eens praten met je zus als je je zo stoort aan haar arrogantie/gedrag, beter nu dan als het echt een keer uit de hand loopt, het zit je toch wel hoog. Fijne verjaardag morgen!
Wat fijn dat je wat gehoord hebt. En geen verwijten hoor zal het maar zusterliefde noemen.. Fijne verjaardag morgen!
En, wat heb je hier nu van geleerd!!! Nee, geintje hoor, volgende keer toch even wat langer afwachten en je niet zo druk maken. Maar ik kan me je reactie wel voorstellen hoor, maar dit keer zegt dat even meer over jou dan over je zus. Nu lekker verder met het feestje plannen en genieten van de verjaardag straks. Alvast een leuke dag toegewenst.