Werken die nou echt? Ik werd wakker met keelpijn, maar heb juist zo'n leuk weekend voor de boeg Ik ben zondag jarig en vier het eigenlijk vanaf vanavond al Maar ik kan dus echt geeen keelpijn daarbij gebruiken dus ik ben op zoek naar een wondermiddel. Het is trouwens geen heel erge keelpijn, maar het soort waarmee bij mij altijd een flinke verkoudheid begint of virusje
Strepsils hebben een licht bacteriedodend effect. Maar de meeste keelpijn wordt veroorzaakt door een virus, dus dan helpt het geen bal. Veel drinken, spoelen met een zoutoplossing en aan de vitamine
Ik sluit mij aan bij Taliaa en verder trachitol nemen, dit heeft ook nog een pijnstillend effect door de lidocaine die erin zit.
Vind het allemaal geen bal werken.. Volgens mij is het alleen zo dat het wat aangenamer voelt in je keel! Je lichaam moet het virus zelf oplossen..
Gorchelen met zoutwater! Dat dood de bacterien in je keel, dus hoe eerder je daar mee begint hoe sneller het weer weg is denk ik
Doe ik ook altijd bij beginnende keelpijn. Wat zout in een mok doen, kokend water erover. Roeren. Laten afkoelen en gorgelen maar! Bij neusverkoudheid zou je dit zoute water ook nog kunnen opsnuiven. Is erg goor, maar het helpt wel. Verder af en toe op een zout dropje sabbelen.
Denk dat ik ze maar niet haal dan. Ik ben toch niet zo van de medicijnen nemen, was meer een noodgeval nu haha Maar ik ga zo maar eens gorgelen!!