Ik moest gisteravond onverwachts naar het ziekenhuis ivm een vermoedelijke blinde darm ontsteking. Ze hebben een bloedonderzoek gedaan, en daar valt een meting van het hcg ook onder, en ik was niet zwanger. Dus deze maand gaat het voor ons over, terwijl ik de nog niet heb. Uit het bloed bleek wel dat ik een ontsteking heb, omdat ik mij wel redelijk goed voelde mocht (omdat het al 1.00 uur was) naar huis om te slapen, en moet nu terugkomen. Dus het wordt nog ff spannend... Liefs, Natasja
Jeetje, dat is ook wat Jammer dat je niet zwanger bent, maar nu maar eerst aan die ontsteking werken Hoop dat mee valt meid.... Laat je het strax effe weten?
hopelijk is die ontsteking snel weg! Wel appart dat je nu al weet dat je niet zwanger bent, dat is wel balen. Veel succes in de volgende ronde!! Maar voor nu eerst beterschap
Dank je wel ladies Er bleek nog steeds een onsteking in het bloed te zitten, maar omdat ik me wel redelijk goed voelde, mocht ik lekker naar huis! Blij natuurlijk ivm pasen. Maar goed, het is wel raar dat ik nu al weet dat ik niet zwanger bent...je leeft toch echt tot aan de NOD en ineens weet ik al dagen eerder dat het niet raak is Maar we gaan vrolijk verder naar de volgende ronde.....maar eerst wachten totdat de komen.
hoi hoi heel veel sterkte met die ontsteking en heel veel succes met de volgende ronde heel veel liefs samantha