ik bedoel, dat hij mij dus niet betaald die laatste 2 maanden... en ik heb een contract voor onbepaalde tijd.. mijn verlof gaat in over 3 weken, zit nu in de ziektewet en weet dat mijn verlof ook nog niet eens is aangevraagd..! pfffff groetjes kyra
hij is verplicht je verlof te betalen maar daar is hij voor verzekerd, het uwv keert hem of jou uit tijdens je verlof, hij heeft daar alleen maar baat bij als hij het meld bij het uwv, kan je zelf het uwv niet bellen en een zwangerschapsverklaring opsturen? recht op dat geld heb je sowieso? maar lees ik het goed dat je ontslag wilt nemen tijdens je verlof? ook al doe je dat dan nog heb je recht op uitbetaling van je verlof.
ja ik wil dus ontslag nemen tijdens mijn verlof, maar weet dus niet of het wijsheid is om 2 maanden van te voren ontslag te nemen, of dat ik ontslag moet nemen wanneer ik terug ben bij mijn huidige baan en dan dus onstlag te nemen per 1 mei. maar wil niet terug. Ik vraag me af als ik per 1 maart opzeg, of ik dan die 2 maanden verlof nog betaald krijg. 5 feb ben ik uitgerekend en heb dus een contract voor onbepaalde tijd. groetjes
ja dan krijg je wel je verlof uitbetaald, met ontslag vanaf 6 weken voor je verlof en minder. kijk maar eens op www.uwv.nl daar staat het allemaal op
ik wil nu ook graag ontslag nemen ,dus ik krijg gewoon die 16 weken waar ik recht op heb al neem ik nu ontslag ? mijn verlof gaat volgende week in .
maar als ik na me bevalling ontslag neem kan dat dus? want ben 5 feb uitgerekend.. en kan bij dat andere bedrijf eind april gewoon beginnen dus na 10 weken. maar vraag me af of me baas dan kan zeggen ik betaal je verlof niet uit die laatste 2 maanden verlof... want ik neem nu dus niet ontslag, maar dus na me bevalling.. pfff en me baas is gek.. heeft me verlof nog niet eens aagevraagd... groetjes