Hallo meiden, Me vriend en ik zijn nu bijna een jaar bezig en om de maand doe ik ovu testen meestal die van Predictor maar deze maand werken ze niet: Ik doe de 5 druppels in de tester je ziet dat hij doorloopt naar de test maar dan doet ie helemaal niet ik krijg zelfs geen controle streep. Ik heb er nu 4 gedaan maar (elke dag 1 op dezelfde tijd) hij werkt echt niet...... Weten jullie wat de reden hiervoor zou kunnen zijn??? HELPIEE!!!!
Als je zelfs geen controle streep krijgt dan zou ik toch even contact met predictor opnemen. Verder heb ik er geen ervaring mee.Succes.
Ik gebruik ook predictor en heb er nooit problemen mee gehad. De urine loopt dus wel goed weg? Misschien te veel gedronken vantevoren? Heel vreemd, ik zou contact opnemen met Predictor. Groetjes Cyntje78
Ja genoeg en hij loopt inderdaad gewoon naar de anderekant zeg maar. Deze gebruik ik ook altijd maar verder nooit problemen mee gehad. Ik vind het echt heel vreemd...waar reageert die controle streep eigenlijk op?
Dat weet ik niet... ik denk dat die gewoon op vocht reageerd? want die moet het zowiezo doen... al dan niet positief? Ik zou gewoon eens bellen... misschien krijg je wel een nieuwe doos thuisgestuurd ofzo Groetjes Cyntje78
@Brabantse1982... die kosten 19,95 per doosje van 5 Er zijn goedkopere bv via internet maar ik ben wel tevreden over Predictor. En ik heb er deze ronde maar 2 nodig gehad omdat ik ook lichamelijke klachten heb voor en tijdens mijn eisprong. Dus ik voel het zowiezo aankomen. Groetjes Cyntje78
Hier nog een Predictor gebruiker. Ik zit nu op dag 8 en weet niet precies hoe mijn cyclus na de miskraam is. Ik heb vandaag gestest, 's middags en de test is negatief. Echter heb ik al wel twee streepjes, test streep wel een stukje lichter dan de controle streep.. betekend dit wel dat mijn ei er aan zit te komen?
@Bo... dat hoeft niet perse.... Sommige vrouwen hebben altijd iets LH in het bloed en zal de test altijd een licht streepje geven. Vooral na een mk is het lastig omdat je dan niet weet hoe je cyclus is. Na mijn mk ben ik gaan tellen vanaf de dag dat ik daadwerkelijk het vruchtje ben verloren (ik bloedde wel al langer) Ik heb dus mijn normale cyclus aangehouden (tussen 30 en 35 dagen) ebn zo heb ik zonder al te veel testen te gebruiken mijn ei gevonden. Maar misschien is dit meer geluk dan wetenschap? Ik heb ook altijd een licht streepje voor en na mijn LH piek. Groetjes Cyntje78
Hey Hey, Volgende maand ga ik denk ik andere tests kopen iemand een idee welke nog meer goed zijn en miss iets gevoeliger?? Miss ligt het daaraan?
De ovulatietesten van Clearblue: ik zweer erbij. Predictor ovu-testen vind ik een drama. Heb er alleen maar slechte ervaringen mee gehad en lees hier ook veel slechte reacties over die ovulatietesten. Ik zou het houden op Clearblue, al zijn die wel megaduur (ruim 30 euro voor 7 testen).
Dat zijn er 2 meer als bij predictor dus verhoudingsgewijs maakt het niet zoveel uit maar thx voor de tip volgende ronde die dan maar