Hoi hoi, Wij wonen nu al zo'n half jaar in onze nieuwe woning, maar we krijgen eigenlijk nog steeds geen reclamefolders. En misschien klinkt het gek... maar ik mis ze . Hebben jullie enig idee hoe je eraan kan komen (is daar een centraal nummer voor om deze wijk ook aan te melden). Weet alleen niet of ik er mijn buurtgenootjes blij mee maak . Maar is mis de foldertjes met aanbiedingen en nieuwigheidjes eigenlijk wel. Ben benieuwd of jullie weten waar we zoiets zouden kunnen melden. Groetjes, Josien
Hier hadden we het zelfde probleem, net nadat ik besloten had in toch eens te bellen of mailen lagen de folders plots in de brievenbus. Was denk een maand of 9 na de oplevering.
Of even op de website van de folderverspreider aangeven. Verspreider van huis-aan-huis reclame en folders - Netwerk VSP
Hier ook na een maand of 9 ineens de folders in de bus. Ik neem aan dat er een bepaalde oplage gedrukt wordt en die niet bij elke nieuwbouwwijk direct wordt aangepast. Dus dat het daarom wat langer duurt?
josien, ik had het er van de week nog over met mn man, ik mis ze ook!! enkel de karwei en c100 enzo is ook maar zo saai...
Dan hebben ze misschien nog geen bezorger voor de wijk. Hadden wij toen met de telegraaf. Ik wilde zo'n tijdelijk abonnement tijdens mijn verlof maar dat kon niet omdat er geen bezorger was. (Terwijl wij 50m af wonen van oude bouw...waar dus al jaren een bezorger was...)
Ik zweer tegenwoordig bij de app reclamefolders... Hier duurde het trouwens ook ff voordat we ze kregen... Nu gaan ze messtal ongelezen de bak in...
Dan kijk je ze toch digitaal op reclamefolders.nl Ik kreeg ze bij mijn oude huis heel vaak niet. Werden vaak door bezorgers in papierbak gedumpt. Ben toen overgeschakeld naar die site.
Je kan ze online in je mailbox krijgen, ook nog eens fijn voor het milieu. Ik heb er een mailadres voor gemaakt naam.folders@live.nl en daar ontvang ik alles. En wat je niet boeit, krijg je niet, vraag je niet aan. Voordeel is dat je vaak ook extra kortingscodes krijgt.
@Maartje, lastig hè? Ik heb het nu gewoon geprobeerd via de link van Emjay, waarvoor dank! Ik ben benieuwd. Alleen C1000 en Karwei-folders zijn inderdaad maar saai...
Herkenbaar. Heeft bij ons ook een behoorlijk aantal maanden geduurd voordat we regelmatig reclame kregen. Eerst helemaal niks toen soms wel en soms niet. En ondertussen al een tijdje normaal Nu alleen nog eens hopen dat google maps wat harder werkt en de straten aanpast, want navigatie en online kaarten is nog steeds de grootste ellende..en dat terwijl we er al bijna 3 jaar wonen:x