Sinds een week of 2, ben ik 's nachts en 's ochtends steeds misselijk. Niet perse tijdens het voeden, ook daaromheen, hoewel het wel erger wordt tijdens het voeden. Ik eet genoeg, ik kom zelfs aan! (Wat nu ook weer niet de bedoeling is...) Herkent iemand dit? Bij mijn dochter had ik dit niet.
Drink je genoeg water? Bij bv moe tje echt meer water/vocht drinken dan je normaal doet. Drink voor het slapengaan een groot glas,dan moet je waarschijnlijk plassen 's nachts maar het kan echt helpen. Ik word ook misselijk als ik uitgedroogd ben, en bv vraagt wat van je lichaam.
Dit had ik snachts ook altijd. Nu drink ik ongeveer een halve liter tot een liter snachts en het is over. Wel moet ik er snachts even uit voor een wc bezoek. Maar dat loopt toch vaak samen met de borstvoeding dus een grote ramp is dat niet.
De wonderen zijn de wereld natuurlijk nog niet uit, maar die kans lijkt mij toch zeer klein! Sowieso zijn de keren seks op 1 hand te tellen en alle keren met zeer correct gebruik van een condoom. Moet er niet aan denken zeg.....
Ik word misselijk als ik een heftige TSR heb. Daarnaast ben ik ook vaak buiten het voeden om misselijk. Bij m'n dochter had ik dat ook. Heel vervelend, geen tips helaas. Meer drinken werkt hier niet.
Oh vervelend zeg. Dat van die TSR was ik wel al tegen gekomen tijdens het googelen. Maar buitenom het voeden tot nu toe nog niet. Ben je er achter gekomen, hoe dat dan komt?