Het onderwerp zegt het al! Wanneer mogen volkoren producten? Wij gebruiken zelf overal de volkoren variant van, (ontbijtkoek, pasta, brood enz.) en koop speciaal voor Amber de gewone. Maar zat me dus af te wachten of ik daar mee kon stoppen. Was het vrijdag vergeten te vragen op het cb!
http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... lands.html Hier een voorzichtig introductie schema. Daar staat volkoren bij 7 maanden, en vezelrijk volkoren bij 10 maanden.
Mirre krijgt volkoren brood / pasta ... gaat prima ... Heb idd het bv.com schema aangehouden. Maar ik weet eigenlijk niet wat het verschil is tussen gewoon volkoren en vezelrijk volkoren brood? Nou ja ... ze is nu toch al bijna 10 mnd
We hebben het ongeveer ook volgens die schema gedaan. Gewoon bruin brood tot een maand of 8 denk ik en daarna volkoren producten. Je dochter is al bijna 10 maand dus dat mag ze gewoon. Ik weet dat ze grof volkoren pas vanaf 1 jaar mogen.
Bijna 10 maanden, jeetje dat klinkt Ik ga het gewoon proberen, eerst maar eens met de pasta, kijken hoe ze daar op reageert. Bedankt allemaal!