hij wil niet slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moniek1979, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    mijn zoontje slaapt 's morgens na de voeding van 8 tot half 10, tussen de middag van kwart voor 12 tot half 1, 's middags van 3 tot kwart voor 4 en dan pas 's avond tegen half 8 weer... hij is erg moe dat kun je gewoon zien en merken, maar hij wil niet slapen,zodra ik hem neerleg is het mis. hij ligt nu al 3 kwartier te huilen(heel hard). ook krijg ik er niet echt een ritme in. hoe doen andere moeders dat?
    oja, 's nachts slaapt hij wel lekker, alleen voord de voeding word hij dan wakker....

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hey hey , ik heb weken lang hetzelfde probleem gehad! tot 2 weken geleden was het bij mij net zo'n ramp...... maar toen ben ik een ritme erin gaan maken dat na een paar dagen echt begon te werken: als Gyano geslapen had dan pakte ik hem uit bed , verschonen en dan mee naar beneden voeden... tijdens het voeden begon hij mij uit te dagen door te lachen..daar doe ik een kwartier aan mee en daarna leg ik hem in de box met een mobieltje aan en een bal onder zijn voetjes ( vond hij de eerste dagen niks aan) maar ik hield dit vol, nu vind hij het wel leuk....daarna neem ik hem op mijn arm en loop lang vanalles af en zeg hem wat het is..(zoals de lamp of visjes) dan blijf ik hem in de gaten houden of er een gaapje komt! zodra hij dat doet dan zeg ik op een heel rustige toon: mama brengt je naar bedje.. dan loop ik naar boven en leg hem in bed... de eerste dagen huile hij ook een uur waarna hij maar voor 10 min sliep , maar ik bleef dit ritme keer op keer herhalen en op de derde dag huilde hij nog maar 10 minuten , nu 2 weken later huilt hij amper als hij in bed ligt! :D de tijd tussen van wakker voeden spelen en naar bed.. duurd nog maar een uurtje... ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)
    grtz Ramona

Deel Deze Pagina