Hoi Hoi, Mijn laatste menstruatie was op 4 augustus. Ik word gek van het wachten. Ben bij de ha geweest. Bloedgeprikt. Deze zegt; af wachten nog 3 maanden. Ik ben in juni gestopt met de pil en daarna netjes 2 x ongi geweest. Ik word er gek van. Groetjes Joo
hej meid!! ik ken je verdriet en teleurstelling het gevoel dat je niet verder kan! kijk maar naar mijn cyclussen. mijn langste duurde 9 maanden! op de dag dat ik bloedgeprikt werd om daarna me cyclus op te wekken werd ik ongesteld. erg bizar! dus meid houd moed! xxx sky
Hoi, Dank voor je berichtje! Ik hou ook moed. Maar in je hoofd heb je zoveel vragen. Werd je na 9 maanden van zelf ongi? Misschien een rare vraag, maar zo lang niet ongi wordt kan je toch ook niet zwanger worden? Groetjes Joo
ja ik werd wonder boven wonder vanzelf ongesteld. en je kan wel zwanger worden als je toevallig net je ei heb gehad. maar dat weet je natuurlijk niet! ik hoop dat je ongie snel komt! maar na die ongie zijn mijn cyclussen erg onregelmatig gebleven. xxx sky
Hoi Joo, Wat vervelend dat je al zo lang niet ongesteld bent geweest. Ik herken het helaas ook. Ik ben ook in juni gestopt met de pil en mijn cyclus is tot nu toe lang (40 en 71 dagen, zit nu op dag 30). Ik ben tijdens de tweede ronde de pillen van Etos gaan slikken, misschien voor jou ook een tip? Nou, veel succes met wachten, hoop dat je snel ongesteld wordt. Groetjes!