jullie advies mbt bakfiets...

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke zou jij kiezen?

1. 2e hands Babboe 5versn. € 500

2. nieuwe Bakfietsweb 7 versn. €750

3. anders....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Wat zouden jullie doen?

*Een NIEUWE bakfiets van bakfietsweb.nl {gaan we a.s. zaterdag testen} voor zo'n 750 euro, hier zitten ook alle extra's bij. {7 versnellingen}

of

*een tweedehands babboe big? met huif en afdekhoes voor 500 euro? {5 versnellingen}

ik twijfel tussen bovenstaande, over die van bakfietsweb vind je negatieve revieuws maar er zijn ook een hoop positieve. Babboe heeft natuurlijk een naam en schijnen erg fijn te zijn...

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    lastig...
    Ik heb een babboe, 2e hands met 5 versnellingen, alleen zijn de versnellingen al kapot...
    Maar verder is het een top fiets! Ik laat er nieuwe versnellingen opzetten voor 250,-, dan gelijk 7.

Andere goedkope merken bakfietsen zou ik niet durven proberen, toch bang dat het snel kapot gaat
    Ik zou nu denk ik voor een nieuwe babboe gaan, je kunt ook showmodellen kopen, nieuw voor rond de 700,-

3. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb de babboe city voor 750, echt een topfiets.
    Ik zou voor de tweedehands babboe gaan.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx, tis zo moeilijk he....

5. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik heb de Babboe Big en dan de elektrische versie. Heb hem kunnen kopen voor 1000, helemaal nieuw! Iemand had hem gewonnen en kon hem niet eens stallen... die had liever de poen!

Maar goed daar ging het niet over.... wat ik je wilde zeggen is dat ik heel erg blij ben met de elektrische versie... zonder zou ik veel minder gaan fietsen omdat het erg zwaar trapt... probeer goed uit wat je wil en belangrijk vindt!

Deel Deze Pagina