Geen resultaat met ovulatietesten. geen eisprong dan???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannie1981, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal,

Ik ben nu ruim een week geleden begonnen met ovulatie testen, maar tot nu toe geen resultaat. de teststreep wordt tot nu toe niet donkerder dan de andere streep. hij is sowieso niet donkerder geworden in al die dagen. Nu vroeg ik mij af of dit kan betekenen dat je geen eisprong hebt?

ik heb in januari een miskraam gehad, dus daarvootr had ik uiteraard wel een eisprong. Kan het dus zomaar zijn dat dit na een miskraam of zomaar ineens niet meer is?

Misschien ben ik nog te kort aan het testen en moet ik nog doorgaan met die ovulatietesten. Ik had voor mijn miskraam een cyclus van 28 dagen, nu na de miskraam 2x van 32 a 33 dagen.volgens de calculator zou ik dan vandaag en morgen de vruchtbare dagen hebben en mij lijkt dan dus dat je dit op de ovulatietest moet zien.

Iemand advies of antwoord op mijn vragen?

groetjes Sannie

2. tine1978

tine1978 Lid

14 mrt 2010
    38
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou nog even doorgaan met testen ...

3. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    vorige maand kon ik met ovulatietesten geen eisprong vinden, achteraf bleek door een bloedtest dat ik wel een eisprong heb gehad... maar dat kon ik dus niet terugzien op de testen. misschien heb jij ook wel een eisprong gehad die niet op de ovulatietesten zichtbaar is geweest?

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou in ieder geval nog even doorgaan met testen.

Als je er aan twijfelt of je wel een eisprong hebt kan je natuurlijk altijd gaan tempen. Want een positieve ovutest houd niet in dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nog even doorzetten, misschien heb je wel een laat ei. Er is hier iemand op het forum zwanger geworden in de enige ronde dat ze géén positieve ovutest had dus die zeggen helaas ook niet alles..

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,
    Ik kon met ovulatietesten ook mijn ei niet vinden.
    Ik heb ook 1 ronde ovulatietesten gebruikt waarin ik ook begonnen ben met tempen. Ook deze ronde met de ovutesten niks gevonden maar in mijn temp. grafiek was heel duidelijk een eisprong terug te zien.
    Dus hier waren die testen geen succes.
    Misschien 1 ronde tempen om te kijken of je daarmee wel je eisprong kan vinden?
    Succes!!
    Groetjes Gwen

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Daarom gebruik ik geen ovulatietesten meer.. Ik werd er alleen maar onzeker van! Want duidelijk werden ze niet.. :(

8. tine1978

tine1978 Lid

14 mrt 2010
    38
    1
    0
    NULL
    NULL
    vorige keer sensitest gebruikt en daar was ik toch wel behoorlijk tevreden over.

Testen van kruidvat waren een ramp. Een ander soort (ik ben de naam vergeten) eveneens erg onduidelijk.

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bij mij hetzelfde. Ik gebruikte sensitest en had nergens een exacte gelijke streep of donkerder dan de controlestreep. Uiteindelijk op mijn gevoel afgegaan en hoop dat die goed was. Zit nog op het wachtbankje. Die testen maakten mij erg onzeker.

Deel Deze Pagina