Dag dames, Ik heb vandaag voor de 2e keer deze week last van bruine afscheiding. Nooit voor mijn NOD gehad, altijd wel na mijn menstruatie, heb nu ook zo'n weeig gevoel in mijn buik en ben hartstikke moe. Kan dit op een zwangerschap duiden? Ik heb gisteren een sensi zw-test gedaan en die was negatief, had van de week een ovutest en die was hartstikke positief. Iemand? xoxo
Bruine afscheiding kan idd duiden op een innesteling en dus een zwangerschap! Ik hoop voor je dat dat het geval is! Duim, duim! Ik heb zelf momenteel ook veel last van bruine afscheiding en ben juist heel erg bang om ongi te worden. Ik heb al drie dagen een posi test en heb sinds gisteren bruine afscheiding. Ben er zelf niet helemaal gerust op, hoewel het dus ook prima een innesteling kan zijn. Ik hoop voor je dat het raak is!
Ik had gisterenavond ook plots bruine afscheiding, vier dagen voor NOD en terwijl ik nogal sterk het gevoel had zwanger te zijn (verschijnselen dezelfde als vorige maand toen ik zwanger was, maar helaas een miskraam kreeg). Toch is bij mij bruine afscheiding vaak een teken dat de menstruatie er uiteindelijk aankomt... ik heb dus nog weinig hoop! Trouwens vandaag niks verder doorgezet... Misschien toch een zwangerschap, maar naar mijn gevoel eerder een aankondiging van ongi, ook gezien je negatieve test (tenzij je natuurlijk veel te vroeg hebt getest). Als je vorige week pas je eitje hebt gehad, kan deze afscheiding misschien ook duiden op een innesteling...
Spannend meid, wie weet heeft het met een innesteling te maken! Even afwachten nog, hoe moeilijk dat ook is..
Hmmm...het is nog steeds heeeeel weinig dat wel, maar de afscheiding is in plaats van zoals normaal wit, nu bruin. En ikke durf niet te testen, wacht af tot maandag met testen.
Hoi, ik heb bijna elke maand last van bruinverlies.Vorige maand 3 dagen voor mn NOD en heb t nu ook alweer.Ben dus bang dat het weer niks word deze maand.
Ik heb het nog nooit gehad, heb het alleen na mijn menstruatie. Heb vannacht ook de hele nacht wakker gelegen, droge mond, nooit zoiets gehad, maaar ach...de test is negatief...dus we zien wel wat deze maand brengt.
Ik ging gisteren naar de wc toe en toen had ik bruine urine..daarna wel weer gewone kleur urine. Heb ook die dag beetje steekjes bij mijn liezen gehad..kan dit duiden op een innesteling?
Pindakoek: Ja, je hebt echt fiftyfifty kans zoals ze zeggen, zoals ik. Ik heb vandaag weer een paar druppeltjes bruine afscheiding. Wordt er zooooo onzeker van. Heb echt nog nooit bruine afscheiding van te voren gehad. Maar ja, nog 2 daagjes afwachten, dinsdagochtend zal er meer zekerheid zijn...hopelijk.
Phoeh nou ik duim voor je, ben superbenieuwd!! Heb ook nog nooit bruine urine gehad, zelfs niet als ik ongi ben..
Nou ik ook nog nooit bruine afscheiding. Ik heb een hele rumoerige nacht gehad, erg veel menstruatiekrampen en nu ongesteld geworden, het is nog donker bloed, maar wel bloed en geen afscheiding...helaas...echt een domper, wordt er nu wel verdrietig van.
Hallo meiden, Kan me helemaal vinden hier op het forum. Was 5 dagen overtijd, nog nooit eerder geweest. En gisteren ineens een klein beetje bruinverlies. Vandaag is het erger geworden en ik denk nu dus ook dat het gewoon overgaat in menstruatie. Heb vanmorgen toch nog even een testje gedaan,deze was negatief. Ben ook wel een beetje teleurgesteld! Dus nu maar weer op naar de volgende ronde.... Hoop dat mijn cyclus wel een beetje goed zal blijven, zat altijd om de 30 dagen. Liefs!
Ook ik had op dag 30 eerst een beetje roze bloed, en daarna 2 dagen bruin slijm. Dit telt toch niet als menstruatie, heb ik ergens gelezen? Hierna was dit ook over. Ben wel net gestopt met de pil in maart. Dus za hier misschien door komen? Heb een test gedaan gister en die was negatief (op dag 35)
Meiden ik heb hetzelfde.. Dag 30 negatieve test. Dag 34 (=NOD) ook negatieve test. En dag 35 (gister) 'smorgens heel ietsje rood. Dus dacht word ongi. Maar nu is het nog steeds hèèl licht bruin en rood.. Maar telt dit als ongi?? Weet nu echt niet vanaf wanneer ik mijn eerste cyclus dag moet rekenen.. Wie heeft er raad?